Tiger1974 Skrevet 29. september 2018 #1 Skrevet 29. september 2018 Jeg synes det er veldig vakkert med store naturlige bryster - gjerne med store mørke areolaer rundt brystvortene😊😘 Jeg har sett noen mødre som ammer - og brystene deres er så store og fine. Er det sånn at dere kvinner som ikke har så store blir misunnelige på andre kvinners store pupper? Eller får de som har litt størrelse på dem gjerne endel vondt i ryggen slik at du bare er glad for at du ikke har så store? Det tenner meg overhodet ikke med silikonpupper - så de utelukker jeg helt😊 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #2 Skrevet 29. september 2018 Jeg har små og faste pupper og er fornøyd med de. 😊 Er også tynn og slank og misunner overhodet ikke de som må bære på så store pupper. Synes små/middel store pupper er mest attraktive (er lesbisk). Anonymkode: 1ea88...071 9
Tiger1974 Skrevet 29. september 2018 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har små og faste pupper og er fornøyd med de. 😊 Er også tynn og slank og misunner overhodet ikke de som må bære på så store pupper. Synes små/middel store pupper er mest attraktive (er lesbisk). Anonymkode: 1ea88...071 Synes også at små/middel store pupper kan være pene da😊 - men da mener jeg pene og ikke deilige liksom hvis du skjønner. Bare fint at du er lesbisk. Tror jeg nok at jeg også hadde vært dersom jeg var kvinne. Ønsker deg en god helg😊 1
Elaine Marley Skrevet 29. september 2018 #4 Skrevet 29. september 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #5 Skrevet 29. september 2018 Er ikke slik at kun 1 ting er det beste og så får resten gå å legge seg, fordi kanskje du mener det. Jeg er mann og det er mange type pupper som får staken til å stå. Anonymkode: 4b7e0...161 4
Tiger1974 Skrevet 29. september 2018 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er ikke slik at kun 1 ting er det beste og så får resten gå å legge seg, fordi kanskje du mener det. Jeg er mann og det er mange type pupper som får staken til å stå. Anonymkode: 4b7e0...161 Jeg skrev bare min mening, jeg - så dette har du tolket feil😊 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 29. september 2018 #7 Skrevet 29. september 2018 Personlig foretrekker jeg mellom store bryster.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #8 Skrevet 29. september 2018 Kjenner flere uten silikon som har fått brystreduksjon på statens regning pga smerter puppene forårsaker. Selv har jeg middels og ville ikke hatt større for det er smertefullt å ligge på siden eller på magen og gjøre fysiske aktiviteter som krever mye armbevegelse. Anonymkode: 386c1...125
Tiger1974 Skrevet 29. september 2018 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2018 (endret) 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner flere uten silikon som har fått brystreduksjon på statens regning pga smerter puppene forårsaker. Selv har jeg middels og ville ikke hatt større for det er smertefullt å ligge på siden eller på magen og gjøre fysiske aktiviteter som krever mye armbevegelse. Anonymkode: 386c1...125 Det skjønner jeg veldig godt. Jeg liker ikke at noen skal ha vondt pga for store bryster. ...men synes du det er pent å se på et par velformede store bryster? Endret 29. september 2018 av Tiger1974
Elaine Marley Skrevet 29. september 2018 #10 Skrevet 29. september 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt, hets og svar til dette. Elaine Marley, mod.
SlemUlv Skrevet 29. september 2018 #11 Skrevet 29. september 2018 Jeg liker alle størrelser og former på pupper jeg, finest er det, når de passer til kroppen de sitter på ❤️ 2
Gjerrigknark Skrevet 29. september 2018 #12 Skrevet 29. september 2018 Jeg liker store flotte bryster 😍 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #13 Skrevet 29. september 2018 Jeg er generelt glad i brystene mine, men det er jo ulemper ved alt. Det jeg kanskje misliker mest er hvordan det begrenser bekledningen. Jeg er slank, men hvis jeg har en litt stor topp, så ser jeg generelt stor ut. Jeg er nødt til å markere midjen for å vise at jeg har den. Når jeg ser bilder av meg selv der jeg har en stor genser så ser jeg lubben ut, og jeg hater det. Anonymkode: b7790...b1f 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #14 Skrevet 29. september 2018 Kvinnene i min familie, inkludert meg selv, er høye, veldig slanke med sped benbygning men har store bryster. Jeg tror aldri jeg har sett en jente/kvinne (utenom silikon da) som er like slank som meg, moren min og tanten min, men med like store/større bryster. Jeg er kjempeglad for at jeg har arvet det, er noe av det jeg er mest fornøyd med kroppen min. Eneste er at det ikke er så fint med gedigne hengepupper som de fleste med store bryster får etter amming.... Anonymkode: 9caeb...bad 2
Gjerrigknark Skrevet 29. september 2018 #15 Skrevet 29. september 2018 5 timer siden, Tiger1974 skrev: Jeg synes det er veldig vakkert med store naturlige bryster - gjerne med mørke areolaer rundt brystvortene😊😘 Jeg har sett noen mødre som ammer - og brystene deres er så store og fine. Er det sånn at dere kvinner som ikke har så store blir misunnelige på andre kvinners store pupper? Eller får de som har litt størrelse på dem gjerne endel vondt i ryggen slik at du bare er glad for at du ikke har så store? Det tenner meg overhodet ikke med silikonpupper - så de utelukker jeg helt😊 Da bør du se ammevideoen til Funkygine på TV2 god morgen Norge 😉 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #16 Skrevet 29. september 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinnene i min familie, inkludert meg selv, er høye, veldig slanke med sped benbygning men har store bryster. Jeg tror aldri jeg har sett en jente/kvinne (utenom silikon da) som er like slank som meg, moren min og tanten min, men med like store/større bryster. Jeg er kjempeglad for at jeg har arvet det, er noe av det jeg er mest fornøyd med kroppen min. Eneste er at det ikke er så fint med gedigne hengepupper som de fleste med store bryster får etter amming.... Anonymkode: 9caeb...bad Etter graviditet, mener du Det er hormoner under graviditeten som gjør dette, ikke ammingen. Er selv en av de med store bryst, og jeg ønsker meg sterkt brystreduksjon. Synes de er tunge, jeg må alltid gå med bh, har jeg bare bittelitt utrigning ser det vulgært ut etc. "Dessverre" er mannen min som TS, så han får nesten panikk av tanken på brystreduksjon 😛 Anonymkode: 38f9d...3bf 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #17 Skrevet 29. september 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har små og faste pupper og er fornøyd med de. 😊 Er også tynn og slank og misunner overhodet ikke de som må bære på så store pupper. Synes små/middel store pupper er mest attraktive (er lesbisk). Anonymkode: 1ea88...071 tenk å få se dem. Må være verdens heldigste i hele verden. Anonymkode: a95cc...8c8 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #18 Skrevet 29. september 2018 Har aldri misunnet noen pga deres brysrer. Har små og alltid vært fornøyd ned det. Synes strengt tatt pupper bare er i veien og bruker dermed sportsbh. Anonymkode: 60725...ff1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #19 Skrevet 29. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har aldri misunnet noen pga deres brysrer. Har små og alltid vært fornøyd ned det. Synes strengt tatt pupper bare er i veien og bruker dermed sportsbh. Anonymkode: 60725...ff1 personlig ville jeg likt dem uansett, og særlig ville jeg støttet deg i alt det du gjør i livet. Anonymkode: a95cc...8c8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #20 Skrevet 29. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: personlig ville jeg likt dem uansett, og særlig ville jeg støttet deg i alt det du gjør i livet. Anonymkode: a95cc...8c8 ? Dummeste jeg har lest i dag. Du vet da ingenting annet enn jeg har små pupper, så du kan umulig vite om du vil støtte meg uansett hva jeg gjør i livet😂 Anonymkode: 60725...ff1 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå