AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #1 Skrevet 29. september 2018 Hei jeg vurderer å studere logistikk, tenker å starte med et årsstudim evt fortsatte om jeg liker det. Det blir mest sannsynlig nettstudie da. Dermed så lurer jeg på om det er et smart valg med tanke på arbeidsmarkedet fremover? Vil jeg da ha mange muligheter? Anonymkode: 9bc0c...00e 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #2 Skrevet 29. september 2018 Ja. Det fibnes logistikkstudier på NTNU og høyskolen i Molde. Det finnes også fagskoler. Anonymkode: f0018...6a7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 På 29.9.2018 den 15.59, AnonymBruker skrev: Ja. Det fibnes logistikkstudier på NTNU og høyskolen i Molde. Det finnes også fagskoler. Anonymkode: f0018...6a7 Tenker mer om det lønner seg med tanke på arbeidsmarkedet fremover evt om man har mange muligheter!? Anonymkode: 9bc0c...00e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #4 Skrevet 1. oktober 2018 Vil si at mulighetene er mange og at det er fremtidsrettet. Med en utdannelse så stiller du fort sterkere enn mange og det vil alltid være behov for folk som kan noe om logistikk og kunnskapen har overføringsverdi til andre bransjer. Hvis du har en utdannelse i kombinasjon med arbeidserfaring og gode referanser vil du stille sterkt etterhvert. Har du ikke arbeidserfaring kan vikarbyrå være en veg inn. Truckførerbevis er også veldig nyttig å ha. Anonymkode: 046ea...f75
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #5 Skrevet 1. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil si at mulighetene er mange og at det er fremtidsrettet. Med en utdannelse så stiller du fort sterkere enn mange og det vil alltid være behov for folk som kan noe om logistikk og kunnskapen har overføringsverdi til andre bransjer. Hvis du har en utdannelse i kombinasjon med arbeidserfaring og gode referanser vil du stille sterkt etterhvert. Har du ikke arbeidserfaring kan vikarbyrå være en veg inn. Truckførerbevis er også veldig nyttig å ha. Anonymkode: 046ea...f75 https://nettstudier.kristiania.no/logistikk#Kursvalg Tenker dette her. Truckførerbevis? Jeg har det, men! Jeg følger ikke helt med der! Hva tenkte du? Jeg jobber på et lager, gjort det nå i 2 år. Jobber i følgende stillinger: 1. Lagermedarbeider 2. Linjeteknikker 3. Prosjektering-Logistikk Men jobber mest som lagermedarbeider da, ønsker å øke kompetansen min sånn at jeg kan flytte 100% til punkt 3. Prosjektering-Logistikk./ Evt andre bedrifter i fremtiden. Anonymkode: 9bc0c...00e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå