AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #1 Skrevet 29. september 2018 I lys av en annen tråd her på forumet fikk jeg lyst til å opprette en selv. Når har sønnen vår fått diagnosen gjennomgripende utviklingsforstyrrelse, som jo en en diagnose innenfor autisme. Og på sikt så blir det vel en asperger diagnose. Hvordan var veien for dere? Anonymkode: 3d837...315
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #2 Skrevet 29. september 2018 K 27 her. Er under utredning igjen nå, fordi problemene gjør ikke annet en å innhente meg. blir mer og mer nedstemt fordi jeg er annerledes samme hva faen jeg gjør. Tenker kanskje litt for annerledes til at folk forstår meg, er enige. Føler generelt jeg blir tatt mindre seriøst. Mindre suksessrik, altså, man e på bunnen. Ser på et tv program om norsk ungdom med as. Blir ikke oppestemt for å si det slik.... de trenger hjelp til å komme seg ut. Nå kan ikke jeg snakke på vegne av din sønn da. Anonymkode: 1d176...89d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #3 Skrevet 29. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: K 27 her. Er under utredning igjen nå, fordi problemene gjør ikke annet en å innhente meg. blir mer og mer nedstemt fordi jeg er annerledes samme hva faen jeg gjør. Tenker kanskje litt for annerledes til at folk forstår meg, er enige. Føler generelt jeg blir tatt mindre seriøst. Mindre suksessrik, altså, man e på bunnen. Ser på et tv program om norsk ungdom med as. Blir ikke oppestemt for å si det slik.... de trenger hjelp til å komme seg ut. Nå kan ikke jeg snakke på vegne av din sønn da. Anonymkode: 1d176...89d Hva mener du med igjen? Man kan jo være annerledes uten at det bunner i en diagnose? Siden du tenker mindre suksessrik osv, har du vurdert om du kanskje er depressiv? Anonymkode: 3d837...315
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå