Gjest LoisLane Skrevet 18. mars 2005 #1 Skrevet 18. mars 2005 Ikke et ukjent fenomen, men man kan lure på hva de tenker på/med... http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/03/18/426540.html
Suzy Skrevet 18. mars 2005 #2 Skrevet 18. mars 2005 .. og særlig ettersom det er kona si han har myrdet... :o
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #3 Skrevet 18. mars 2005 Dette er dessverre ikke uvanlig, jeg tror dere helst ikke vil vite hvor mange henvendelser som kommer til folk som sitter for både voldtekt, incest og andre ting vi normalt ikke har veldig sans for.
Gjest Litjmæ Skrevet 18. mars 2005 #4 Skrevet 18. mars 2005 Men de er snille i USA da, han får faktisk full valgfrihet: Etter at dødsdommen ble endelig kommer han etter hvert til å bli spurt om han ønsker å bli tatt livet av i gasskammeret eller med ei giftsprøyte.
Caramba Skrevet 18. mars 2005 #5 Skrevet 18. mars 2005 Det finnes nok mange ensomme, og temmelig skrudde mennesker der ute. Bare man er kjendis, uansett hvorfor, så er det noen som blir tiltrukket. Så også en artikkel om Kristin Kirkemo Haukland, som får en hel haug med frierbrev i fengsel... Kanskje det er flere en damer som er litt dumme?
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #6 Skrevet 18. mars 2005 Men tenk så populær du blir i familieselskap når du skal fortelle om den nye kjæresten da!
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #7 Skrevet 18. mars 2005 Trøffel har nok (desverre?) helt rett her. Jeg så en dokumentar fra USA ang. dette for en tid siden, og det er et ufattelig høyt antall kvinner som søker om å få gifte seg med insatte. Mennsker som har begått umennesklige handlinger, og som de aldri tidligere har møtt. Det er et interessant tema, og jeg skulle gjerne lest litt mer om det dersom jeg kunne. Prøve å forstå hvorfor. Insatte viste, og fortalte at de mottok hundrevis av brev fra kvinner utenfor ukentlig. Det er fascinerende, og man kan ikke gjøre annet enn å spørre seg hvorfor?
Gjest Madam Felle Skrevet 18. mars 2005 #8 Skrevet 18. mars 2005 Det er vel en del personer som tror de er den som kan "redde" personen. Skremmende, og lite gjennomtenkt spør du meg, men men mye rare mennesker her i verden
nallemaja Skrevet 18. mars 2005 #9 Skrevet 18. mars 2005 kanskje det er litt økonomi inne i bildet? Om du gifter deg med en dødsdømt så blir du jo garantert enke etter en tid, og får enkepensjon og arv.... Men uansett grunn er det helt sykt spør du meg...
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #10 Skrevet 18. mars 2005 Det er vel en del personer som tror de er den som kan "redde" personen. Skremmende' date=' og lite gjennomtenkt spør du meg, men men mye rare mennesker her i verden[/quote'] Hm. Interessant tanke. Du kan nok være inne på noe der.
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #11 Skrevet 18. mars 2005 kanskje det er litt økonomi inne i bildet? Om du gifter deg med en dødsdømt så blir du jo garantert enke etter en tid, og får enkepensjon og arv.... Men uansett grunn er det helt sykt spør du meg... Ubetvilsommt. Men dokumentaren jeg så fra USA, tok ikke bare for seg dødsdømte.
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2005 #12 Skrevet 18. mars 2005 Tidligere eksisterte det to amerikanske internettsider hvor man kunne lese om fanger, for så å velge hvem man ville kontakte, kunne minne litt om Blink, spray etc. Da kunne man velge forskjellige kategorier som f.eks alder, rase, religion, bosted og så videre...Husker jeg satt på skolen og hadde det ganske "arti" med å sitte og lese om hvordan de forskjellige beskrev seg selv. De mannlige morderne var oftest "snille, ensomme bamser",.. Jeg vil tippe at de sidene ble flittig brukt av giftesyke kvinner/menn som var ute etter en sjel de kunne "redde",... (jailbabes.com og jaildudes.com het sidene,....de er nedlagt nå,..)
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #13 Skrevet 19. mars 2005 Nå skal det jo sies at han var sinnsykt kjekk da... Og det er jo ikke helt utenkelig at han er uskyldig??
Gjest Gjest m/hjerne Skrevet 19. mars 2005 #14 Skrevet 19. mars 2005 Nå skal det jo sies at han var sinnsykt kjekk da... Og det er jo ikke helt utenkelig at han er uskyldig?? Jo, det er i grunnen det. Han er en drapsmann som tok livet av sin gravide kone, og skrullete kvinner står i kø for å gifte seg med ham. Verden er er merkelig sted.
Gjest Chrizzy Skrevet 19. mars 2005 #15 Skrevet 19. mars 2005 Dette er dessverre ikke uvanlig' date=' jeg tror dere helst ikke vil vite hvor mange henvendelser som kommer til folk som sitter for både voldtekt, incest og andre ting vi normalt ikke har veldig sans for.[/quote'] Jeg tror faktisk at de som sitter inne for incest er blant de som får minst slike henvendelser?
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2005 #16 Skrevet 20. mars 2005 Vet ikke helt det.. Husker dere Baneheia-saken? De to mennene får haugevis med brav fra damer...(Det sto om det i avisene for et år siden ca.
Gjest Queenblue Skrevet 20. mars 2005 #17 Skrevet 20. mars 2005 Kan ikke forstå de damene i det hele tatt.
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #18 Skrevet 21. mars 2005 Vet ikke helt det.. Husker dere Baneheia-saken? De to mennene får haugevis med brav fra damer...(Det sto om det i avisene for et år siden ca. Nå skal man ikke tro alt man leser i avisene heller, da...
Gjest SumoBryter Skrevet 21. mars 2005 #19 Skrevet 21. mars 2005 Her en dag leste jeg en historie i avisen der to kvinner kranglet om en seriemurder. Begge var forlovet med ham, han satt vist på en psykiatrisk sykehus her i landet og hadde drept 30kvinner. Sånne kvinner må ha en utrolig lav selvtillitt... det er jo helt sprøtt :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå