AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #1 Skrevet 29. september 2018 Hun hadde ganske pene legger når vi datet, men jeg har lagt merke til at hun har latt hårene vokse mye. Jeg ser veldig godt hårene hennes fra lang avstand og når jeg stryker henne over leggene så er det veldig stor turn off for meg. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hårete fitte, men leggene begynner å se grusomme ut, og hun gjør ingenting med de. Hun har også hår under armene (noe jeg heller ikke liker) men de er heldigvis ikke så lange. Dette er ikke henne, men slik ser leggene hennes ut: Kan jeg forvente at hun skal barbere de? Vi har bare vært sammen i noen måneder og vi er ikke så flink til å snakke sammen. Er redd hun kommer til å bli lei seg. Anonymkode: 9f909...924
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #2 Skrevet 29. september 2018 Folk har ulike preferanser, men du kan ikke forlange at hun shaver, og hun kan heller ikke forlange at du shaver. Hvis du ikke liker det har du tre valg: du sier til henne at du liker glatte legger bedre enn hårete legger, du later som ingen ting og blir eller (hvis det er et kjempeproblem) du forlater henne. Ditt valg. Anonymkode: f26aa...259 30
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #3 Skrevet 29. september 2018 Æsj, skikkelig turn off at damer lar håret gro både her og der. hilsen jente Anonymkode: b36bf...d2c 9
Gjest hind Skrevet 29. september 2018 #4 Skrevet 29. september 2018 Du kan jo skaffe deg et lurvete og viltvoksende skjegg, så finner du ut om hun egentlig synes det er greit med naturlig behåring.
Pingeting Skrevet 29. september 2018 #5 Skrevet 29. september 2018 Du kan jo ta det opp på en pen måte, at du liker henne best med glatte legger. Eventuelt bli med henne i dusjen, spør om du får lov til å barbere henne. Når det er sagt så må hun jo få lov til å gjøre hva hun vil med kroppen sin. Ingen skal presses til å gjøre noe de ikke vil... men det er et litt dårlig tegn at hun har sluttet å ta vare på seg selv,etter så kort tid, mener jeg! 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #6 Skrevet 29. september 2018 1 minutt siden, Pingeting skrev: Du kan jo ta det opp på en pen måte, at du liker henne best med glatte legger. Eventuelt bli med henne i dusjen, spør om du får lov til å barbere henne. Når det er sagt så må hun jo få lov til å gjøre hva hun vil med kroppen sin. Ingen skal presses til å gjøre noe de ikke vil... men det er et litt dårlig tegn at hun har sluttet å ta vare på seg selv,etter så kort tid, mener jeg! Nå er det høst og jeg går ikke rundt i bare bein. Stopper barbering inntil det er nødvendig igjen med tanke på kjole Anonymkode: a12cc...16a 16
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #7 Skrevet 29. september 2018 Spesielt.. nylig blitt sammen, og allerede veldig komfortabel..? Kan det være at hun bare fjerner håret på sommeren? Ta det opp forsiktig. Sitt på mobilen, finn en eller annen annonse om at de har salg på kosmetikk i en eller annen vita eller noe sånt, "se..de har salg der. Sminke, hårfjerningsprodukter.. toalettmapper..". Eller spør "hva synes du om menn som barberer leggene? Jeg veit om en som barberte alt på kroppen vekk", da er praten i gang og kanskje hun vinkler det i sin retning. Eller spør hvorfor hun ikke fjerner håret på leggene eller under armene, om hun også er bitt av denne no shave trenden - i en positiv tone. Anonymkode: af71d...f69
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #8 Skrevet 29. september 2018 Det er høst, TS, damer må gro vinterpels for ikke å fryse ihjel. Fjerner du selv hår på kroppen? Anonymkode: 11917...51e 27
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #9 Skrevet 29. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er høst, TS, damer må gro vinterpels for ikke å fryse ihjel. Fjerner du selv hår på kroppen? Anonymkode: 11917...51e 😂 Anonymkode: 2a9d9...1a0 1
Gjest Kritt Skrevet 29. september 2018 #10 Skrevet 29. september 2018 Mange damer barberer seg kun om sommeren. Trist at noen hår skal være turn-off allerede etter noen måneder.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #11 Skrevet 29. september 2018 Noen velger å ikke fjerne kroppshår i det hele tatt og noen fjerner bare på sommeren. Kanskje hun er en av dem? Jeg fjerner ikke hår om høst og vinteren om jeg ikke skal ha på meg skjørt/kjole og det er veldig sjeldent. Du kan ikke kreve noe som helst. Men du kan spørre henne om hun ikke pleier å barbere på vinteren. Du får lov å ha preferanser, men ikke kreve. Så enten må du lære å leve med det eller gå. Om hun ikke vil fjerne det altså. Anonymkode: 2755d...160 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #12 Skrevet 29. september 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta det opp forsiktig. Sitt på mobilen, finn en eller annen annonse om at de har salg på kosmetikk i en eller annen vita eller noe sånt, "se..de har salg der. Sminke, hårfjerningsprodukter.. toalettmapper..". Anonymkode: af71d...f69 Ja det var jo skikkelig subtilt... Anonymkode: f26aa...259 31
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #13 Skrevet 29. september 2018 Det er nytt for meg at noen kvinner bare fjerner kroppshår på sommeren. Selv fjerner jeg dem én gang i uka på høsten/vinteren. Dette er sjeldnere enn på sommeren, da barberer hver eller annenhver dag, hvis jeg er ute blant folk. Jeg er enig at så langt hår som på bildet er veldig turn-off, men du må nok regne med litt stubber på høsten og vinteren. Anonymkode: 811a3...1c2 2
Pingeting Skrevet 29. september 2018 #14 Skrevet 29. september 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det høst og jeg går ikke rundt i bare bein. Stopper barbering inntil det er nødvendig igjen med tanke på kjole Anonymkode: a12cc...16a Ja ok, det har du og alle andre full rett til. Jeg liker å føle meg ‘fin’, uansett årstid. Greit at ikke alle andre ser leggene mine om vinteren, men mannen min ser de jo, og det er han jeg skal være fin for, er det ikke?🤔 8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #15 Skrevet 29. september 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj, skikkelig turn off at damer lar håret gro både her og der. hilsen jente Anonymkode: b36bf...d2c Æsj....skikkelig turn off med folk som forventer at damer skal være totalt håpløse til enhver tid... Anonymkode: 56d5c...45d 21
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #16 Skrevet 29. september 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er høst, TS, damer må gro vinterpels for ikke å fryse ihjel. Fjerner du selv hår på kroppen? Anonymkode: 11917...51e Ja jeg fjerner hår på ryggen. Anonymkode: 9f909...924
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #17 Skrevet 29. september 2018 Ikke begynn med sånne hint. Det er bare flaut. Spør rett ut om hun kan shave, men fordi du foretrekker det. Men at du ikke kan kreve. For å lette på stemningen kan du spørre om det er noe hun vil du skal gjøre med kroppen din. Anonymkode: 75e58...964 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #18 Skrevet 29. september 2018 Jeg fjerner hår på sommeren når det trengs, ellers fjerner jeg kun når det begynner å bli veldig mye hår på leggene. Kunne gjerne fjernet hår oftere, men tåler det ikke og får utslett og stygge sår og det er ikke ikke noe bedre. Anonymkode: dbf24...892 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #19 Skrevet 29. september 2018 25 minutter siden, Pingeting skrev: Ja ok, det har du og alle andre full rett til. Jeg liker å føle meg ‘fin’, uansett årstid. Greit at ikke alle andre ser leggene mine om vinteren, men mannen min ser de jo, og det er han jeg skal være fin for, er det ikke?🤔 Hvem sier man ikke er fin med kroppshår? At du føler deg fin uten er din mening. Andre kan da føle seg fine uten å måtte fjerne kroppshårene. Anonymkode: 2755d...160 13
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #20 Skrevet 29. september 2018 Til dere damer som aldri/kun shaver om sommeren: Synes dere bildet i HI er fint? Anonymkode: 9f909...924 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå