Gå til innhold

Har du rosa klær?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det "innafor" å gå i rosa klær som voksen?

Har du rosa klær i skapet?

Anonymkode: 9519a...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har rosa i kleskapet og er over førti. Rosa t-trøyer, rosa singletter, rosa gensere mm. Men går jo ikke kun i rosa, men kanskje rosa genser og olabukse.

Anonymkode: 70108...b21

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste jeg har er en knallrosa superundertøy-longs. Men har heller ikke hatt rosa klesplagg siden starten av barneskolen... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det "innafor" å gå i rosa klær som voksen?

Har du rosa klær i skapet?

Anonymkode: 9519a...e8d

Selvfølgelig er det "innafor" å gå i rosa klær som voksen! Det er bare å finne den rosanyansen man kler best. Har sett gamle damer på noen-og-nitti med dyp rosa genser, veldig kledelig.

Selv kler jeg best mørke farger, så jeg har bare noe undertøy som er rosa.

Anonymkode: 1fee6...dee

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Har flere rosa plagg, men foretrekker mørk eller klar rosafarge. Lys babyrosa bruker jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe som er helt rosa tror jeg, men feks en strikkegenser der ett felt er rosa eller treningstøy med rosa detaljer osv :) Det er definitivt innafor å gå med rosa som voksen. 

Anonymkode: c0802...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en rosa ullstillongs, hvilket er det eneste rosa plagget jeg noensinne i mitt noenogførti år lange liv har eid. 

Hadde jeg kledd rosa ville jeg ikke nølt med verken bluser eller gensere, altså. Farger har ingen aldersgrense. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange rosa klær, men alle er i en eller annen skittenrosa nyanse. Brunrosa og grårosa er blant de fargene jeg kler aller best, så hvorfor ikke? Barbie-rosa holder jeg meg langt unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ekte "ginger" har jeg oppdaget at jeg kler rosa ganske bra, men jeg måtte bli godt voksen før jeg turde å gå med det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg har vel en knallrosa bikini som er fin når jeg er brun, men ikke brukt den på noen år og har ellers ingenting utover et par truser og en joggebukse og sånt som egentlig aldri ser dagens lys. 

Ikke fordi jeg har noe mot fargen i seg selv, jeg kler den bare ikke. Sett mange pene kjoler i litt sånn duskrosa/gammelrosa siste året, men fargen bare vasker meg helt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Perelandra skrev:

Som ekte "ginger" har jeg oppdaget at jeg kler rosa ganske bra, men jeg måtte bli godt voksen før jeg turde å gå med det. 

Heldiggris :) Jeg er en ekte ginger som dessverre likner en nyfødt smågris når de rosa klærne kommer på :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, Ullvott skrev:

Heldiggris :) Jeg er en ekte ginger som dessverre likner en nyfødt smågris når de rosa klærne kommer på :fnise:

Kler du ikke noen rosafarger? Som jeg skrev lengre oppe, bruker jeg ikke lyse rosafarger. Det blir for likt hudfargen og jeg blir til forveksling lik Miss Piggy. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kommer mer an på plagget enn at det er rosa. En rosa tskjorte med rosa enhjørninger er jo litt barnslig, men en streit rosa tskjorte har selv jeg, og jeg er ikke en gang glas i rosa:P Men skjebnen ville ha det slik at jeg kler rosa :rolleyes: Men den bør ikke være for lys/dus, blir for likt hudfargen min. Jeg har også mye rosa og generelt barnslige sokker fordi jeg må i barneavdelingen for å finne min størrelse:P Jeg jobber i helse og har disse i sandalene, og mange av mine pasienter synes dette er festlig :laugh:

Anonymkode: e0665...a6c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Perelandra skrev:

Kler du ikke noen rosafarger? Som jeg skrev lengre oppe, bruker jeg ikke lyse rosafarger. Det blir for likt hudfargen og jeg blir til forveksling lik Miss Piggy. 

De litt mørkere rosafargene med blå undertoner kan jeg nok bruke. Akkurat der handler det mer om smak og behag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som @Perelandra, en ekte ginger. Men ikke i gulrotnyanser, går mer i mørk kobber. Kan bruke lakserosa, og har flere plagg i den fargen. Barbierosa og pastell holder jeg meg unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...