Gå til innhold

Hvordan høre på musikk gratis når man går tur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger jeg en mp3 spiller og laste ned musikk på den eller kan jeg høre på musikk på iphone, men da må jeg vel bruke mobildata? 

Anonymkode: 84c96...4f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan laste ned musikk på din iPhone hvis du har betalingsabonnement på Spotify eller Apple music. Da kan du høre gratis på musikken når du er på tur så lenge du har lasta den ned (helst via wifi) i forkant. Men dette krever at du betaler for abonnement hos begge disse. 

Anonymkode: b4243...e34

Skrevet

Du kan jo kjøpe spotify premium, da kan du laste ned spillelisten og kan bruke den uten nett

• Liker 1
Skrevet

Du kan legge inn musikk på telefonen din, og høre på den der. Telefonen fungerer da som en mp3-spiller. Da trenger du ikke data. Det blir kanskje det enkleste.

Men skal du bruke Spotify e.l. må du ha internett til å høre på sangene, selv om selve Spotify er gratis. (Du kan velge å bruke gratis-versjonen med reklamer, eller kjøpe deg ordentlig konto uten reklamer.) Velger du å betale for et abonnement kan du laste ned sangene fra Spotify inn på telefonen din på forhånd, før du går tur. Da kan du høre på musikken uten å bruke mobildata.

Anonymkode: a1325...e7b

Skrevet

Last ned youtube downloader, alle youtube videoer kan du laste ned og gjøre om til mp3, tar kun 10sec å gjøre om

Anonymkode: bcd46...442

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan legge inn musikk på telefonen din, og høre på den der. Telefonen fungerer da som en mp3-spiller. Da trenger du ikke data. Det blir kanskje det enkleste.

Men skal du bruke Spotify e.l. må du ha internett til å høre på sangene, selv om selve Spotify er gratis. (Du kan velge å bruke gratis-versjonen med reklamer, eller kjøpe deg ordentlig konto uten reklamer.) Velger du å betale for et abonnement kan du laste ned sangene fra Spotify inn på telefonen din på forhånd, før du går tur. Da kan du høre på musikken uten å bruke mobildata.

Anonymkode: a1325...e7b

Kan jeg laste ned musikk gratis uten abonnement? 

Skrevet
22 minutter siden, himmeloghav skrev:

Kan jeg laste ned musikk gratis uten abonnement? 

Nei. Spotify premium må man ha abonnement på for å laste ned musikk til offline-mode. Mener å huske jeg ikke kunne bruke Spotify-appen for mange år siden da jeg prøvde, men kan være endret nå. Har vært betalende kunde hos Spotify i 6 år.

Skrevet

Enkelt: Walkman😎

Anonymkode: 1c5e5...e65

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enkelt: Walkman😎

Og hvor skulle man få tak i kassetter til denne, mener du?

Anonymkode: 35758...e00

• Liker 1
Skrevet

Nå er det gratis å høre på musikk over mobildata hvis man har telia i såfall. Music freedom eller noe slikt heter det

Anonymkode: 03488...739

Skrevet

Overfør MP3-filer fra PC til telefon. 

Anonymkode: 10b09...3f1

• Liker 1
Skrevet
På 30.9.2018 den 18.21, Minya skrev:

Google Play er Android sin versjon av App Store :fnise:

Hva betyr det? 

Skrevet
På 1.10.2018 den 18.35, AnonymBruker skrev:

Overfør MP3-filer fra PC til telefon. 

Anonymkode: 10b09...3f1

Må jeg ha mp3 spiller da? 

Skrevet

Radio

Anonymkode: fa4ee...722

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr det? 

Har du iphone, lasted du ned apper i app store. Har du android, bruker du google play (også kalt play store/play butikk).

Google har en musikkspiller på Android som du kan kjøpe og høre på musikk gjennom. (som itunes men på telefon)

Har du Spotify premium kan du laste ned album for offline-bruk. Da kan du høre på musikk "gratis" uten å bruke mobildata. Er muligens noe lignende på de andre musikkstreamerene. (Tidal?) 

Ellers kan du jo laste ned fra youtube men det er mange shady programmer der og noen du må være litt pc flink for å bruke.

Eventuelt kan du jo kjøpe CDer, legge over på PC og deretter overføre til SD kortet på mobilen eller en mp3 spiller. (eller kjøpe musikk via itunes) Eller kjøpe en disc man og spille CDene.

Anonymkode: 1dac2...4e8

Skrevet
På 29.9.2018 den 20.11, AnonymBruker skrev:

Og hvor skulle man få tak i kassetter til denne, mener du?

Anonymkode: 35758...e00

Ok. Discman😎.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr det? 

Eh... hvor gammel er du? Langt over 70?

Anonymkode: 1b86e...f61

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...