AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #1 Skrevet 29. september 2018 Hvis dere har vært begge plasser, hvor anbefaler dere å reise? Anonymkode: 01e23...43b
Hallla85 Skrevet 29. september 2018 #2 Skrevet 29. september 2018 Begge stedene er veldig bra :) Du kan jo reise begge stedene på samme tur vist du er der lenge nok det gjorde jeg. Thailand er det lettere å komme seg rundt da de snakker mye mer engelsk der. Det er mere turister en Vietnam, i vertfal vestlige turister. Jeg har vært mange flere plasser i Thailand , så er vel kanskje mer farget der. Vist ikke du har vært i asia før så er vel Thailand lettest å starte med. I Vietnam så var jeg i Ho chi minh(saigon) og på en øy som heter phu quoc, storbyen er veldig internasjonal me alt du kan tenke deg og phu quoc er en liten øy. veldig fint og god mat , men engelsken er nesten fraværende der :)
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #3 Skrevet 29. september 2018 Vietnam! Jeg likte landet utrolig godt, god mat, hyggelige folk og fin natur. Har vært begge steder, og Vietnam reiser jeg gjerne tilbake til. Thailand var litt mer turistifisert og "blah". Anonymkode: 5f5a3...44f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #4 Skrevet 29. september 2018 Jeg er glad i begge landene, men vil egentlig anbefale Vietnam. Men det spørs også hva du er ute etter og hvor reisevant du er. Anonymkode: 5b2c3...5a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå