Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir gal av å vente på mensen, snart 2 mnd siden MA ble oppdaget, 5 uker siden utskraping. Og det er vel fra den dagen man bør "regne" forventet mens. Hvor lenge gikk dere før mensen var tilbake igjen? Tør ikke sjanse på å prøve igjen før etter en mens, så vi bruker "regnfrakk" så lenge 😅 

Anonymkode: 5f7e4...01c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om å ta kontakt hvis det gikk 6 uker uten mensen. Hos meg tok det 38 dager etter MA med utskrapning, så rett før jeg hadde tenkt å ta kontakt. Håper den kommer snart :) Venter på det samme da jeg hadde en ufrivillig abort igjen. En BO (tom fostersekk) denne gangen. Bare 8 dager siden, så får bare smøre meg med tålmodighet de neste ukene!

Anonymkode: b8c23...55d

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk beskjed om å ta kontakt hvis det gikk 6 uker uten mensen. Hos meg tok det 38 dager etter MA med utskrapning, så rett før jeg hadde tenkt å ta kontakt. Håper den kommer snart :) Venter på det samme da jeg hadde en ufrivillig abort igjen. En BO (tom fostersekk) denne gangen. Bare 8 dager siden, så får bare smøre meg med tålmodighet de neste ukene!

Hm, må kanskje lete frem papirene fra sykehuset og se selv. Tror ikke det sto noe om det.. Men er rimelig sikker på at jeg hadde EL for halvannen uke siden, og det er vel et bra tegn tenker jeg. Har også hatt alt fra 30-36 dager syklus før graviditeten, så vet jo at det kan drøye litt i normaltilstand også. Men tiden går saaaakte. Trist å høre at du har gjennomgått både MA og BO, krysser fingrene for deg neste gang 🧡

Skrevet

Her tok det 3 uker etter SA.

Anonymkode: 0fa27...689

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm, må kanskje lete frem papirene fra sykehuset og se selv. Tror ikke det sto noe om det.. Men er rimelig sikker på at jeg hadde EL for halvannen uke siden, og det er vel et bra tegn tenker jeg. Har også hatt alt fra 30-36 dager syklus før graviditeten, så vet jo at det kan drøye litt i normaltilstand også. Men tiden går saaaakte. Trist å høre at du har gjennomgått både MA og BO, krysser fingrene for deg neste gang 🧡

Da kommer den forhåpentlig vis snart :) jeg hadde normalt 28-30 dagers syklus før MA. Lykke til videre for deg også ❤️

Skrevet
På 29.9.2018 den 18.52, AnonymBruker skrev:

Da kommer den forhåpentlig vis snart :) jeg hadde normalt 28-30 dagers syklus før MA. Lykke til videre for deg også ❤️

Hjalp visst å snakke om tanta, i dag kom den. Aldri vært så glad for mensen før 😅😅 

• Liker 1
Skrevet

Mistet for 17 dager siden men ingen normale tegn til eggløsning enda. Lurer på om kroppen hopper over eggløsning denne gangen, eller om det blir en lang syklus. 

Anonymkode: 01bd7...d8b

Skrevet
På 30.9.2018 den 20.19, AnonymBruker skrev:

Hjalp visst å snakke om tanta, i dag kom den. Aldri vært så glad for mensen før 😅😅 

Så bra😄 da er det bare å telle ned til eggløsning😊👌🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...