AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #1 Skrevet 29. september 2018 Jeg har hele livet slitt med vekta. Er nå 32. Har veid opp mot 80 kilo og er 165 høy. De siste ti åra har det variert mellom 65-70. Har nå gått ned til 55 kilo, føler meg lettere når jeg går rundt og klærne er løsere, men føler meg ikke tynnere. Ser det på bilder om jeg sammenligner, men ikke i speilet. Føler egentlig jeg er muskuløs nok, trener middels mye. Kjæresten har dessuten sagt at han synes jeg har perfekt mengde fett når jeg veide rundt 60, så trenger ikke bli "tynnere for ham". Han veit ikke at jeg tenker mye på dette. Hvordan kan jeg føle meg tynn nok? Eller hvordan kan jeg føle at jeg er den størrelsen jeg er? Anonymkode: 6e7b7...d6f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #2 Skrevet 29. september 2018 Du er sikkert tynnfeit. Anonymkode: ce532...f28 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #3 Skrevet 29. september 2018 Høres idiotisk ut men det vrker. Se deg i speilet å si du er fin, her eneste morgen og kveld, i løpet av noen mnd vil du da ha "lurt" hjernen slik de selv mener du er fin. Var selv en av de som syntes jeg var mindre pen i mange år, selv om jeg er helt normal, så etter et år med å fortelle meg selv jeg var bra nok, ja så ble jeg bra nok. Anonymkode: 41adf...561
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #4 Skrevet 29. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er sikkert tynnfeit. Anonymkode: ce532...f28 Har man slitt med vekta i mange år, så vil man uansett hvor tynn man blir se seg selv som da man var tykk. Det er helt normalt og man trenger å jobbe med hjernen, slik den ser en selv slik man et. Og da burde vel et anonymt menneske på KG holde seg for god til å skrive noe slikt. Anonymkode: 41adf...561 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #5 Skrevet 29. september 2018 Slutt å fokuser så mye på hvordan du ser ut. Fokuser på at du føler deg lettere og sprekere, og ikke lenger er overvektig. Hodet trenger litt tid til å omstille seg, bare. Anonymkode: 7f878...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #6 Skrevet 29. september 2018 11 hours ago, AnonymBruker said: Du er sikkert tynnfeit. Anonymkode: ce532...f28 Jeg prøver å trene litt styrke. Er egntlig ganske fornøyd med fordelingen på kroppen, men skulle gjerne vært mindre "all over". 5 hours ago, AnonymBruker said: Slutt å fokuser så mye på hvordan du ser ut. Fokuser på at du føler deg lettere og sprekere, og ikke lenger er overvektig. Hodet trenger litt tid til å omstille seg, bare. Anonymkode: 7f878...e9d Tusen takk. Skal prøve det. Tenker dere jeg burde gå ned enda mer? Vil ikke bli undervekting, så tenker minimumsvekt på 50 kilo. Men usikker på hvor mye det vil helpe for selvbilde? Anonymkode: 6e7b7...d6f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #7 Skrevet 30. september 2018 Jeg tenker at du kan gå videre ned om du ønsker det selv. Jeg er 170 og har gått ned til 54kg, og nå begynner jeg å bli fornøyd med kroppen min. Går jeg mer ned blir jeg undervektig så det skal jeg unngå. Anonymkode: eddb1...a28 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #8 Skrevet 2. oktober 2018 På 30.9.2018 den 11.12, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at du kan gå videre ned om du ønsker det selv. Jeg er 170 og har gått ned til 54kg, og nå begynner jeg å bli fornøyd med kroppen min. Går jeg mer ned blir jeg undervektig så det skal jeg unngå. Anonymkode: eddb1...a28 Hva gjorde du for å gå ned i vekt. Skal ned fem kilo, men føler vekta har stagnert. Anonymkode: 9cb6e...f20
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #9 Skrevet 2. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva gjorde du for å gå ned i vekt. Skal ned fem kilo, men føler vekta har stagnert. Anonymkode: 9cb6e...f20 Jeg brukte appen Lifesum og registrerte alt jeg spiste, og holdt meg godt under grensa. Trente ikke. Anonymkode: eddb1...a28 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #10 Skrevet 3. oktober 2018 På 2.10.2018 den 15.27, AnonymBruker skrev: Jeg brukte appen Lifesum og registrerte alt jeg spiste, og holdt meg godt under grensa. Trente ikke. Anonymkode: eddb1...a28 Supert. Bør komme i gang med lifesum jeg også. Takk. Anonymkode: 9cb6e...f20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå