AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #1 Skrevet 29. september 2018 Disse dukkene har altså en skjelettaktig struktur, menneskelig høyde og vekt, hull som kan varmes opp til kroppstemperatur på kort tid, huden er laget av termoplastgummi som føles ut som ekte hud. Selv syns jeg dette er veldig positivt, kunne ikke kommet på en bedre timing i disse metoo tidene. Anonymkode: 1e96c...bb4
isw Skrevet 29. september 2018 #2 Skrevet 29. september 2018 Enhver har jo lov til å like hva han vil, men dette er i alle fall ikke noe jeg tenner på. Jeg skjønner heller ikke hva det har med metoo å gjøre? 14
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #3 Skrevet 29. september 2018 Lurer på om du forventer å få mange svar på akkurat det spørsmålet inne på et kvinneforum. Er vel ikke så mange som regner med de kommer til å stifte bekjentskap med en slik dukke her inne. Anonymkode: 184cc...a90 5
Gladgutten79 Skrevet 29. september 2018 #4 Skrevet 29. september 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om du forventer å få mange svar på akkurat det spørsmålet inne på et kvinneforum. Er vel ikke så mange som regner med de kommer til å stifte bekjentskap med en slik dukke her inne. Anonymkode: 184cc...a90 Er jo noen mannfolk her inne også da, så en repotasje ang noen slike dukker og deres menn, synes rett å slett synd i personer som går til annskaffelse av noe slikt 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #5 Skrevet 29. september 2018 Lager de slike dukker til damer og? 😋 Altså dukker som ser ut som menn? Anonymkode: efd7a...7c6 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #6 Skrevet 29. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lager de slike dukker til damer og? 😋 Altså dukker som ser ut som menn? Anonymkode: efd7a...7c6 har jeg også lurt på Anonymkode: ce5a4...87b 3
Jerry Lee Skrevet 29. september 2018 #7 Skrevet 29. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lager de slike dukker til damer og? 😋 Altså dukker som ser ut som menn? Anonymkode: efd7a...7c6 Ja. Løp og kjøp. 😉 1
Gjest loveli Skrevet 29. september 2018 #8 Skrevet 29. september 2018 Jeg tenker at de som kjøper slike dukker ikke får dekket behovet sitt for nærhet og sex. Og så skjønner jeg ikke greia med å ha sex med en slik. Alle vil vel ha en aktiv partner i senga? Kvinner, og spesielt menn, klager når de har sex med partnere som "bare ligger der". De regnes for å være kjedelige og bortkastet å ligge med. Er det fordi man har andre forventninger til en dukke som gjør det ok at de bare ligger der, eller hva? Virker også sykt stress å vaske etterpå. Jeg tenker de ikke blir helt rene ettersom de som har slike dukker virker å være litt spesielle mennesker. Så pga det synes jeg det virker ganske ekkelt og uhygienisk å ha sex med en slik også... #fordommer ;D
Miklo Velka Skrevet 29. september 2018 #9 Skrevet 29. september 2018 20 minutter siden, Gladgutten79 said: synes rett å slett synd i personer som går til annskaffelse av noe slikt Hvorfor det? 5
Sphynx Skrevet 29. september 2018 #10 Skrevet 29. september 2018 Det jeg tenker om de, er at de ikke er på markedet i norge ennå. De kan bestilles både her og der, men det er ingen som selger de i norge. Jeg er sykt lei av mannfolk som kommer innom butikken for å kjøpe en ''real doll'' og synes de oppblåsbare (og så langt unna ekste som mulig) dukkene våre til 2000 er for dyre. Hvor mye tror folk som vil ha en ''real doll'' at de koster? En ''real doll'' er ikke noe de fleste tar seg råd til. Men for all del, billigere enn ekte kjerringer. Mvh erotikk-butikk-ansatt. 7
Gladgutten79 Skrevet 29. september 2018 #11 Skrevet 29. september 2018 8 minutter siden, Miklo Velka skrev: Hvorfor det? Les selv https://www.tv2.no/a/9222999/
Miklo Velka Skrevet 29. september 2018 #12 Skrevet 29. september 2018 1 minutt siden, Gladgutten79 said: Les selv https://www.tv2.no/a/9222999/ Så dine personlige meninger står å lese i den artikkelen? 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #13 Skrevet 29. september 2018 Syns det er veldig positiv: det kan fjerne menn som ser kvinner som ting/sex fra markedet for godt. Anonymkode: f1bec...511 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #14 Skrevet 29. september 2018 16 minutter siden, loveli skrev: Jeg tenker at de som kjøper slike dukker ikke får dekket behovet sitt for nærhet og sex. Og så skjønner jeg ikke greia med å ha sex med en slik. Alle vil vel ha en aktiv partner i senga? Kvinner, og spesielt menn, klager når de har sex med partnere som "bare ligger der". De regnes for å være kjedelige og bortkastet å ligge med. Er det fordi man har andre forventninger til en dukke som gjør det ok at de bare ligger der, eller hva? Virker også sykt stress å vaske etterpå. Jeg tenker de ikke blir helt rene ettersom de som har slike dukker virker å være litt spesielle mennesker. Så pga det synes jeg det virker ganske ekkelt og uhygienisk å ha sex med en slik også... #fordommer ;D For eksempel da, i min situasjon så er jeg en person som ikke har noe spesielt ønske om et kjæresteforhold, det jeg savner er sex (liker bare 1 stilling omtrent, og denne stillingen fungerer veldig bra med en dukke). Savner også det å holde rundt en kropp om natten, Men alt det sosiale man må gjennom for å få en slik partner er veldig slitsomt og det blir liksom ikke verdt å gå igjennom det bare for å få det jeg vil ha, hvis du skjønner Anonymkode: 1e96c...bb4 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #15 Skrevet 29. september 2018 48 minutter siden, Sphynx skrev: Det jeg tenker om de, er at de ikke er på markedet i norge ennå. De kan bestilles både her og der, men det er ingen som selger de i norge. Jeg er sykt lei av mannfolk som kommer innom butikken for å kjøpe en ''real doll'' og synes de oppblåsbare (og så langt unna ekste som mulig) dukkene våre til 2000 er for dyre. Hvor mye tror folk som vil ha en ''real doll'' at de koster? En ''real doll'' er ikke noe de fleste tar seg råd til. Men for all del, billigere enn ekte kjerringer. Mvh erotikk-butikk-ansatt. Hvorfor er det billigere enn ekte kjerringer? Jeg har aldri kostet en mann noe særlig penger. Min ex mann kostet meg 500 000. Anonymkode: 61419...5b5 9
Gjest loveli Skrevet 29. september 2018 #16 Skrevet 29. september 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: For eksempel da, i min situasjon så er jeg en person som ikke har noe spesielt ønske om et kjæresteforhold, det jeg savner er sex (liker bare 1 stilling omtrent, og denne stillingen fungerer veldig bra med en dukke). Savner også det å holde rundt en kropp om natten, Men alt det sosiale man må gjennom for å få en slik partner er veldig slitsomt og det blir liksom ikke verdt å gå igjennom det bare for å få det jeg vil ha, hvis du skjønner Anonymkode: 1e96c...bb4 Du sier du savner å holde rundt en kropp om natten. En dukke er en dukke, den er død, den er urørlig, så hvorfor trenger du en dukke til det? Hvorfor ikke bare holde rundt dyna? Er det formen som er avgjørende? Jeg er oppriktig nysgjerrig fordi jeg rett og slett ikke skjønner greia. 😛 For meg virker det bare stress. Stor og klumpete silikondings som man må drasse rundt... Da tar jeg meg heller en runde med dildo/vibrator. Men så er greia med å holde rundt noen å høre de puste, kjenne hjertet slå, lukte huden til personen osv. Så en slik dukke er overhodet ikke appelerende på noen som helst måte. Jeg synes de ser helt teite ut også, og hadde bare begynt å le av å se på ansiktet dens...
matrobot Skrevet 29. september 2018 #17 Skrevet 29. september 2018 Jeg vil heller ha en robot som gjør husarbeid fremfor en sexdukke. Men hvis de får en sexdukke til å gjøre husarbeid, får jeg kanskje vurdere det, hehe 😅 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #18 Skrevet 29. september 2018 2 minutter siden, loveli skrev: Du sier du savner å holde rundt en kropp om natten. En dukke er en dukke, den er død, den er urørlig, så hvorfor trenger du en dukke til det? Hvorfor ikke bare holde rundt dyna? Er det formen som er avgjørende? Jeg er oppriktig nysgjerrig fordi jeg rett og slett ikke skjønner greia. 😛 For meg virker det bare stress. Stor og klumpete silikondings som man må drasse rundt... Da tar jeg meg heller en runde med dildo/vibrator. Men så er greia med å holde rundt noen å høre de puste, kjenne hjertet slå, lukte huden til personen osv. Så en slik dukke er overhodet ikke appelerende på noen som helst måte. Jeg synes de ser helt teite ut også, og hadde bare begynt å le av å se på ansiktet dens... Det er veldig simpelt, kroppen er veldig realistisk, har du sett disse dukkene? det kan ikke sammenlignes med å holde rundt en dyne... du er på villspor Anonymkode: 1e96c...bb4
Sphynx Skrevet 29. september 2018 #19 Skrevet 29. september 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det billigere enn ekte kjerringer? Jeg har aldri kostet en mann noe særlig penger. Min ex mann kostet meg 500 000. Anonymkode: 61419...5b5 Å dæven.
visp Skrevet 29. september 2018 #20 Skrevet 29. september 2018 Når det meste av den seksuelle tenningen sitter i hodet og i samspillet med partner, kan jeg ikke forstå hva en slik dukke skulle kunne gjort for noen. Den dagen de lager roboter som kan bevege og oppføre seg som mennesker blir det en annen greie. Hadde jeg falt for en fyr og oppdaget at han eide noe sånt, hadde jeg ikke taklet det. Det hadde blitt altor stor turnoff. Det bildet som har vært i Dagbladet eller Vg- nettavisene, ser seriøst ut som en bestefar som sitter med barnebarnet sitt. (plussartikkel, så har ikke fått lest det- men forhåndsdømmer uten store problemer). 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå