Gå til innhold

Mensen, bind med vinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså nå tror dere sikkert at jeg er 13 og nettopp fått mensen, men neida! Jeg er 29. 

Bind med vinger.. Altså hvordan bruker dere vingene liksom? Bretter de rundt trusa? Trusa krøller seg eller bindet krøller seg og limer seg fast i seg selv. Er det en måte å gjøre dette på som jeg ikke vet om? 🙈

Anonymkode: 004e1...ae4

Skrevet

Legg bindet på plass i trusa, fest de så under trusa, ja. Aldri hatt problem med dette jeg :fnise: Men personlig liker jeg ikke å bruke bind. 

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke helt problemet... Ta av papiret under bindet og lim det fast i trusa, ta av papiret på vingene, brett dem rundt og lim dem under trusa.

Anonymkode: 153b6...a1a

• Liker 3
Skrevet

For at bind skal funke må du ha stramme truser, som er brede nok i delen der bindet skal sitte. Og trusa må sitte godt og ikke skli rundt, da blir det gris. 

• Liker 5
Skrevet

Enig med dem over. En stram og bred nok truse. Ta av papiret og lim bindet fast i trusa, ta av papiret på vingene og sett de fast under trusa. 

Anonymkode: 66b71...042

Skrevet

Bred, men ikke for bred truse! For meg funker det dårlig med boksere for eksempel. 

Anonymkode: 1f1c2...3a2

• Liker 1
Skrevet

Haha ok, sånn jeg gjør det. Men mamge av trusene mine er litt løse og noen er veldig smale der bindet sitter. 

Jeg bruker tamponger for det meste. 

Noen som er plaget med stram lukt med bind selv om de byttes ofte? 

Skrevet

Laaangt ifra det du spør om, men jeg er så fornøyd at jeg bare må reklamere litt for menskopp. Det er den beste oppfinnelsen ever så anbefaler alle å teste det ut! Slipper krøll med bind, og man "glemmer" at man har mensen.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha ok, sånn jeg gjør det. Men mamge av trusene mine er litt løse og noen er veldig smale der bindet sitter. 

Da er nok problemet at trusene er løse og smale. 

Ja, bind lukter fort. Tøybind gjør ikke det. 

Anonymkode: 66b71...042

Skrevet

Du må jo ikke bruke vingene. Jeg limer vingene fast under bindet, før jeg fester bindet i trusa.

Anonymkode: 7e38c...dc8

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må jo ikke bruke vingene. Jeg limer vingene fast under bindet, før jeg fester bindet i trusa.

Hvorfor da ikke bare kjøpe uten vinger? :fnise:

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må de da sitte mye dårligere? Hvorfor kjøper du bind med vinger da? 

Anonymkode: 66ce5...50f

• Liker 2
Skrevet

Synes de med vinger er helt jævlige, av akkurat den grunnen du nevner. Bind generelt sitter jo aldri ordentlig. Plutselig er flappen på framsiden vrengt og du får den inimvoksinga du ikke ante du trengte. Au!

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke bare fortsette med tampong om du syns det funker?

Skrevet
9 minutter siden, Nerine_ skrev:

Hvorfor ikke bare fortsette med tampong om du syns det funker?

Er veldig fornøyd med tamponger. Det hender likevel at jeg må bruke bind. Om natta eller at det er kun det jeg har tilgjengelig. Derfor. 

• Liker 1
Annonse
Skrevet
1 time siden, NancyDrew skrev:

1 time siden, Sphynx skrev:

Synes de med vinger er helt jævlige, av akkurat den grunnen du nevner. Bind generelt sitter jo aldri ordentlig. Plutselig er flappen på framsiden vrengt og du får den inimvoksinga du ikke ante du trengte. Au!

Jeg skulle gjerne ha kjøpt bind uten vinger, men utvalget er særdeles dårlig. Mitt tips er derfor å rett og slett klippe av vingene selv om det er litt tuklete. Mange av dagens bind er dessuten laget av glatt plast og så tynne at de bare sklir rundt i trusa og lukter hoppetau. Takke meg til oldtidens tykke, myke bind som satt der de skulle og absorberte væske. 

Heldigvis har jeg nettopp vært på reise og der hadde de tykke, myke gammeldagse bind. Sikkert like greit at ingen tollere sjekket kofferten min for jeg hamstret for minst et par år fremover :ler: 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, NancyDrew skrev:

Fordi alle nattbind (som er de eneste bindene jeg bruker) kommer med vinger.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...