Gå til innhold

Jo, jeg er spesiell.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lov å innrømme det så lenge det ikke kommer til min fordel. Jeg mener at det er på en negativ måte. 

Det det aller fleste har gjort har ikke jeg gjort. Er under utredning for asperger. Men jeg blir liksom tatt mindre seriøst osv. Jeg tør ikke vise noen som helst følelse til den jeg crusher på heller for jeg føler på meg at han vil miste interesse veldig kjapt. Alltid kommer den pene, suksessfulle dama. Jeg tror bare ikke jeg kan konkurrere med de. Jeg vet ofte ikke hva jeg skal svare folk. Noe som fører til null attitude. Jeg er kjedelig. Mitt liv skjer inni meg. Svært lite utenfor er interessant :( jeg nærmer meg faktisk 30 så jeg har ikke det større håpet. Er så lei sånne selvfølger som folk kommer med. For jeg vet at mye av "det vanlige"  ikke skjer meg. Vel, det negative kan nok skje. 

Men alt tar så ekstra lang tid. Det er liksom ingenting som skjer i livet. Når jeg opplever gleder så er det bare kortvarig og så gjelder samme kjedelige reglene.. 

Anonymkode: a0166...b6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Ønsker du svar/synspunkter på dette eller skriver du bare dagbok? 

Skrevet
På 29.9.2018 den 5.00, AnonymBruker skrev:

Det er lov å innrømme det så lenge det ikke kommer til min fordel. Jeg mener at det er på en negativ måte. 

Det det aller fleste har gjort har ikke jeg gjort. Er under utredning for asperger. Men jeg blir liksom tatt mindre seriøst osv. Jeg tør ikke vise noen som helst følelse til den jeg crusher på heller for jeg føler på meg at han vil miste interesse veldig kjapt. Alltid kommer den pene, suksessfulle dama. Jeg tror bare ikke jeg kan konkurrere med de. Jeg vet ofte ikke hva jeg skal svare folk. Noe som fører til null attitude. Jeg er kjedelig. Mitt liv skjer inni meg. Svært lite utenfor er interessant :( jeg nærmer meg faktisk 30 så jeg har ikke det større håpet. Er så lei sånne selvfølger som folk kommer med. For jeg vet at mye av "det vanlige"  ikke skjer meg. Vel, det negative kan nok skje. 

Men alt tar så ekstra lang tid. Det er liksom ingenting som skjer i livet. Når jeg opplever gleder så er det bare kortvarig og så gjelder samme kjedelige reglene.. 

Anonymkode: a0166...b6b

Du må faktisk betale penger for å få det du vil ha, med mindre du skyter gullegget. Men det gullegget har noen andre, det er de som sveiser med håret. No more golden birds igjen til deg. Ego-damer, ass! 

Du som kanskje har Aspergers hadde hatt bedre nytte av en slik mann. Men tror du kvinner tenker slik? Eller menn?

alle vil ha det beste, men hater andre som vil ha det beste

er ikke så jævla vanskelig. 

Dvs. Du vil ha masse penger, men ser stygt på dem med penger

du hater egentlig deg selv

Anonymkode: ad95f...82c

Skrevet

Oki, du er spesiell. 

Men, hva tilfører det meg? 

Kan du ikke holde det for deg selv? 

Blir litt mer substans av det ...

Anonymkode: ad95f...82c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...