Gå til innhold

Dette med privat og offentlig helsekø, henvisninger etc.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff 😢.

Fastlegene har for stor makt.

Håper prognosen din er god !!

God bedring 

Anonymkode: 475ea...657

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, SchrödingersKatt skrev:

Det var jeg som startet denne tråden i september, og vil oppdatere med at det viste seg å være en aggressiv krefttype, ikke polypper. Hadde jeg ikke stått på og betalt meg til hjelp hos spesialist, men heller stilt meg pent i kø, hadde jeg fortsatt vært intetanende om tilstanden.

Investeringen kan ha reddet livet mitt. En påminnelse om at man ikke alltid kan stole på at fastlegen vet best. Noen ganger må man ta saken i egne hender og selv sørge for å få hjelp når kroppen sier ifra om at det haster.

Det du skriver er min erfaring også, som vi snakket litt om over her. Jeg har nylig blitt operert for min kreftform, og håper de har klart å få ut alt. Mulig jeg må gjennom noe strålebehandling e.l. de kommende månedene. Ellers fikk jeg noen komplikasjoner etter operasjonen min, men er på beina. Denne sykdommen hadde ikke blitt oppdaget hadde det ikke vært for privatlegen jeg gikk til.

Jeg har lest om situasjonen din i den andre tråden. Forferdelig det du går igjennom, og jeg håper du får den beste hjelpen du kan få, og at alt går din vei. Ord blir fattige i en slik situasjon, og spesielt disse, men; god bedring!

Anonymkode: 96612...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du skriver er min erfaring også, som vi snakket litt om over her. Jeg har nylig blitt operert for min kreftform, og håper de har klart å få ut alt. Mulig jeg må gjennom noe strålebehandling e.l. de kommende månedene. Ellers fikk jeg noen komplikasjoner etter operasjonen min, men er på beina. Denne sykdommen hadde ikke blitt oppdaget hadde det ikke vært for privatlegen jeg gikk til.

Jeg har lest om situasjonen din i den andre tråden. Forferdelig det du går igjennom, og jeg håper du får den beste hjelpen du kan få, og at alt går din vei. Ord blir fattige i en slik situasjon, og spesielt disse, men; god bedring!

Anonymkode: 96612...d20

Brutalt at det skal være sånn! Takk, og god bedring til deg også. :hug: Det skal nok gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring! Det fine med private er jo at dersom noen velger privat, er det færre i kø til det offentlige og køene der blir derfor kortare. Bonusen til dei som kan betale for det, er jo at dei kommer til med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...