Gå til innhold

slanke seg - i ansiktet?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Går dette an, og i så fall hvordan?

Jeg er slank i kroppen, nærmest tynn, men hodet mitt passer ikke inn i dette! (Dette har jeg fått kommentarer på i ny og ne gjennom hele livet...)

Hvordan kan jeg bli kvitt bollekinn og fett i ansiktet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det er nok umulig; akkurat like umulig som å punktslanke andre deler av kroppen. Jeg tipper fettforbrenningen er genetisk betinget. Hos meg er det slik at jeg FØRST av alt blir tynnere i ansiktet og rundt hoftene, og helt til slutt på magen og puppene.

Men er du for eksempel veldig ung? Ansiktsformen kan forandre seg endel når du blir eldre. Ellers hjelper rouge og solpudder på med å skape illusjon av kinnbein og smalere ansikt, men da er andre mer kvalifiserte enn meg til å gi råd.

Gjest Aurélie
Skrevet

Bollekinn kan være svært sjarmerende :) Heller det enn et langt og smalt ansikt iallefall. Men som allerede nevnt kan du ty til make-up for å få ansiktet til å framstå som smalere/mer markant. Frisyren har også endel å si.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du slanker deg litt vil det merkes på ansiktet først. Men det kommer jo an på hva slags ansiktsform du har. Det er kanskje ikke så mye overflødig, heller bare det at du er bygd sånn? Da er det kanskje ikke så mye å gjøre med det. Jeg synes forresten det er veldig pent med et litt rundt ansikt.

Skrevet

Jeg er veldig slank, men har likevel antydning til dobbelthake/hengehake. Tror ikke å slanke meg ville vært tingen, for å si det sånn. Må nok bare godta at sånn er jeg.

Skrevet
Hvis du slanker deg litt vil det merkes på ansiktet først. .

Nope. Det varierer VELDIG!....

Skrevet
Bollekinn kan være svært sjarmerende :) Heller det enn et langt og smalt ansikt iallefall.

Takk skarru fa*n meg ha. Koselig å høre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...