Gå til innhold

Han vil gjerne motta analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips? Jeg er altså dame, vi er ff.

Jeg mottar gjerne selv, men har aldri gjort dette på en mann. Eller annen dame for den saks skyld.

Rimme han er jeg usikker på om jeg vil (har ikke vært tema). Jeg sa han kunne utforske noe på egenhånd for å bli litt mer kjent med seg selv, men det var litt ett fett for han. Jeg kunne godt være den som ... utforsket han.

Har ingenting imot det, og blir litt tent av tanken. Men jeg er veldig sub, og anal representerer submissivitet i min verden, slik jeg er vant med det. En uvant rolle for meg, samt at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gå frem rett og slett 😂

Det viktigste for meg er at han føler seg trygg i situasjonen og at jeg ivaretar han!

Anonymkode: 9dd21...707

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Bra ff, hold på ham. Spidd ham gjerne på en strap-on.

Skrevet

Om han, som den dominante, gir deg ordre om å utforske analen hans, blir det enklere sånn?

• Liker 2
Skrevet

Han får skaffe seg en ff mann i tillegg  

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Han får skaffe seg en ff mann i tillegg  

Hvorfor skal han det? Hun er jo villig til å utforske analen hans. Han tvinger ikke henne, og hun skriver selv at hun blir tent av tanken. 

Anonymkode: 06a29...893

• Liker 3
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal han det? Hun er jo villig til å utforske analen hans. Han tvinger ikke henne, og hun skriver selv at hun blir tent av tanken. 

Fordi du er på kvinneguiden, hvor alle menn som vil ha analsex (enten det er på ham, eller på kvinner), er homofile. I det minste biseksuelle. :(

• Liker 3
Skrevet

Hei! Jeg har FF selv som jeg har utforsket mye på analt. Vi har brukt strap on, han red meg og kom som jeg aldri har sett noen komme før.. anbefales!

Anonymkode: 055e9...9c9

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, SlemUlv skrev:

Fordi du er på kvinneguiden, hvor alle menn som vil ha analsex (enten det er på ham, eller på kvinner), er homofile. I det minste biseksuelle. :(

Og definitivt kvinnehatende mannsgriser.

Anonymkode: cbd51...f25

Skrevet

Okei, en del interessante betraktninger...

Han er ikke bi 😛 og han er ikke særlig dominant. Så det blir vanilje.

Ta han med strap on er kanskje ikke prioritert første gangen...

Skrevet

Kanskje starte med buttplug, og se hvordan det blir, og evt. gå videre til dildo og/eller strap-on.

Anonymkode: e6744...220

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje starte med buttplug, og se hvordan det blir, og evt. gå videre til dildo og/eller strap-on.

Anonymkode: e6744...220

Dette. Start med en liten plugg eller evt. en prostatavibrator og så kan man ta det derfra. De fleste voksenbutikker har et solid utvalg av den slags. Mener at kondomeriet har et pakketilbud som inneholder en liten plug, rens og glidemiddel til denne.

Anonymkode: cbd51...f25

Skrevet

Takk for svar!

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

For de mennene som vil ha ting i ræva er ikke hetero! 

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

Edit: Tråden er også ryddet for brukerdebatt.

Endret av Elaine Marley
Skrevet
18 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

For de mennene som vil ha ting i ræva er ikke hetero! 

Om de tenner på motsatt kjønn, så er de det! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...