AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #1 Skrevet 28. september 2018 Det dukket helt opp i hodet mitt, noen som roper "Carlyle!!".... hvor er det fra? Kan ha annen stavelse, men det er en stemme som roper det. Hvor jeg har det fra aner jeg ikke! Det falt bare nedi hodet på meg og jeg klarer ikke å huske hvor jeg har hørt dette. Film, tv... noe sånt. Anonymkode: ccb89...88d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #2 Skrevet 28. september 2018 En av årets Idol-deltakere heter Carlisle. Anonymkode: 7cab7...dec
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #4 Skrevet 28. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En av årets Idol-deltakere heter Carlisle. Anonymkode: 7cab7...dec Ikke det. Anonymkode: ccb89...88d
Gjest Solstråletårer Skrevet 28. september 2018 #5 Skrevet 28. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det dukket helt opp i hodet mitt, noen som roper "Carlyle!!".... hvor er det fra? Kan ha annen stavelse, men det er en stemme som roper det. Hvor jeg har det fra aner jeg ikke! Det falt bare nedi hodet på meg og jeg klarer ikke å huske hvor jeg har hørt dette. Film, tv... noe sånt. Anonymkode: ccb89...88d Mulig slutten på die hard 2. Han går rundt å roper på kona?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #6 Skrevet 28. september 2018 DER KOM DET!! Pokker meg Twilight! Carlisle, uttales Carlyle. Eksakt det sekundet under her, fy fader her har jeg sittet og grublet til jeg ble blå i over en time!! Anonymkode: ccb89...88d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå