Gjest Venter spent Skrevet 18. mars 2005 #1 Skrevet 18. mars 2005 Gjestene våre mottok invitasjonen i begynnelsen av denne uken, og det er noen få som har svart. Når svarte folk til dere? I siste liten, eller? Er jo veldig spent, da - så jeg venter jo på svar...
aprilbrud Skrevet 18. mars 2005 #2 Skrevet 18. mars 2005 De aller fleste av de som takket ja, svarte den første uken. De som takket nei drøyde stort sett helt til fristen nesten hadde gått ut, el. hadde gått ut. Sånn var det for oss iallefall!
Gjest Betty Boop Skrevet 18. mars 2005 #3 Skrevet 18. mars 2005 Sånn var det litt med oss også, jo nærmere svarfristen, jo flere av svarene ble nei...
tommeline Skrevet 18. mars 2005 #4 Skrevet 18. mars 2005 Håper at dette ikke stemmer for oss... Da blir det få i bryllupet :-? Men fikk jo en del tilbakemeldinger like etter at innbydelsene var sendt ut.
Arwen Skrevet 18. mars 2005 #5 Skrevet 18. mars 2005 Vi fikk svar hele tiden under svarfristen vi, og det var veldig få som takket nei.
Gjest Madam Felle Skrevet 18. mars 2005 #6 Skrevet 18. mars 2005 Vi sendte ut for flere uker siden, men har bare fått svar fra nærmeste familie. Min søster fortalte at de fleste ventet til siste liten med å svare til hennes bryllup, men de fleste svarte ja. Så det varier nok fra mennesker til mennesker.
Gjest gjest1 Skrevet 18. mars 2005 #7 Skrevet 18. mars 2005 Vi har også sendt ut invitasjonen våre i begynnelsen av denne uken. Har fått en mail men ingen telefoner enda. Gjelder nok å smøre seg med litt tålmodighet
Coria Skrevet 18. mars 2005 #8 Skrevet 18. mars 2005 Det tok litt tid før vi begynte å få noe særlig svar på våre invitasjoner. Det har spred seg ganske jevnt utover, og vi har ikke fått så mange telefoner som vi trodde. Nå går fristen ut på søndag, og vi har hørt fra nesten alle. Forresten virker det som om folk foretrekker å svare på mail fremfor telefon hos oss. Vi opplevde det også litt som et problem at vi har snakket med mange av de inviterte i mellomtiden, og de har snakket om bryllupet, men ikke sagt helt konkret at de kommer, selv om vi får det inntrykket. Noen av disse føler da at de har sagt at de kommer, men vi er litt usikre på noen av dem.
Augustbrud02 Skrevet 18. mars 2005 #9 Skrevet 18. mars 2005 Svarene kom ganske jevnt, men det var vel bare de helt opplagte som svarte den første uken. Det var også noen vi faktisk ikke fikk svar fra også. :evil:
Gjest gjest1 Skrevet 18. mars 2005 #10 Skrevet 18. mars 2005 Svarene kom ganske jevnt, men det var vel bare de helt opplagte som svarte den første uken. Det var også noen vi faktisk ikke fikk svar fra også. :evil: Men da tok du vel kontakt med dem? Kanskje invitasjonen ikke hadde kommet frem i posten f.eks.??
tommeline Skrevet 18. mars 2005 #11 Skrevet 18. mars 2005 Men da tok du vel kontakt med dem? Kanskje invitasjonen ikke hadde kommet frem i posten f.eks.?? Ja, hva gjør dere hvis dere ikke har fått svar fra enkelte?
Gjest Betty Boop Skrevet 18. mars 2005 #12 Skrevet 18. mars 2005 Det var noen som glemte å svare oss også. De fikk pepper!
Augustbrud02 Skrevet 18. mars 2005 #13 Skrevet 18. mars 2005 Men da tok du vel kontakt med dem? Kanskje invitasjonen ikke hadde kommet frem i posten f.eks.?? Flere av dem møtte vi på min tantes 60-årsdag helga etter friten hadde gått ut, så da snakket vi med dem da. Ja, det var vel faktisk alle de vi ikke hadde fått svar fra, vi fikk snakket med da...
linky Skrevet 18. mars 2005 #14 Skrevet 18. mars 2005 hos oss var det en familie som svarte første uken, og resten drøyde med å svare rett før svarfristen gikk ut, syns det er litt dårlig.. :veldigsur:
anyvold Skrevet 18. mars 2005 #15 Skrevet 18. mars 2005 Vi sendte ut invitasjonene fredag for 1 uke siden og har fått svar fra 10 stk allerede. Både kaffegjester og middagsgjester. Vi skrev SU snarest, senest innen 20 april. Tror de fleste svarer så snarest de kan
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #16 Skrevet 18. mars 2005 Vi har også nylig sendt ut invitasjonene, og S.U innen 20. april.. Har fått 5 mails fra gjester som ikke er nærmeste familie.
Blueberry Skrevet 18. mars 2005 #17 Skrevet 18. mars 2005 Når dere har satt en svarfrist kan dere jo ikke bli lei dere og nervøse selv om folk ikke svarer med en gang. Husk at det bare er dere som går og tenker på bryllupet hele tiden, andre blir bare mint på det hver gang de ser innbydelsen og tenker: "jeg må svare på den innbydelsen snart..." og går videre til det de skulle. Det ene bryllupet jeg har vært i glemte jeg hele tiden å ringe og si fra, da skulle vi ringe foreldrene til bruden, så bruden visste likevel at vi kom, men det var ikke notert på lista. Vi skal dele ut en del innbydelser i min søsters konfirmasjon 5.mai. Jeg kan vedde på at mange sier "jeg kommer!", men jeg har tenkt å svare "jeg har ikke med meg lista nå, så det hadde vært kjempefint hvis du kunne ringe meg i løpet av neste uke og minne meg på det. Det er så mange vet du..." Eller blir det teit å si sånt? Vi har jo kun skrevet telefonnummer og ikke mail på innbydelsene. Jeg er spent på om vi får mange mailer og sms-er likevel jeg...
tommeline Skrevet 18. mars 2005 #18 Skrevet 18. mars 2005 Syns ikke det blir teit å si det på den måten du skrev over her. Tror alle forstår det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå