Gå til innhold

Katt alene hjemme i 1døgn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 1år gammel katt og hun er en ute/inne katt. Jeg reiser bort i morgen og blir borte til søndag. Har satt frem kattedo og skal gi henne sikkelig med mat og vann før jeg reiser. Det jeg lurte på om hun vil kjede seg? Noe tips til at hun ikke kjeder seg?  Bor i en hybel  i en enebolig. Jeg tør ikke ha hun ute på natta siden det er blitt veldig kaldt da.  Jeg kan sette opp en vindu som hun kan komme inn og ut, men er redd for at andre katter i nabolaget skal komme inn i gjennom vinduet. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok helt fint å ha henne inne for en natt :) ha gjerne noen leker liggende, men min erfaring er at de fleste katter holder seg ganske rolige når de er alene. 

Anonymkode: aef52...803

• Liker 1
Skrevet

Har du mange leker? Hvis ikke kan du prøve å finne noen pappesker og lage hull i de, slik at det kan være noe å krabbe inn i. Anbefaler ikke å ha vinduet oppe litt på grunn av det du nevner.

Huske på å sjekke at hun får nok med kos før du reiser, :) 

Skrevet

Ja har noen leker til  a. Har noen bananesker som står i gangen som hun har brukt før å hoppe opp i. Jeg lurer på også om jeg skal sette litt på radio også. 

Skrevet
3 timer siden, Cammy30 skrev:

Ja har noen leker til  a. Har noen bananesker som står i gangen som hun har brukt før å hoppe opp i. Jeg lurer på også om jeg skal sette litt på radio også. 

Mange har radio på når de skal være borte lenge, det er usikkert hvilken effekt dette har, men hvorfor ikke :) 

Anonymkode: aef52...803

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...