Sola de Skrevet 29. september 2018 #21 Skrevet 29. september 2018 Kjapp telling i gangen og jeg kom til 37 jakker og kåper i forskjellige utførelser. Har flere i skap hengende og
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #22 Skrevet 29. september 2018 På jakt etter grå eller sort ulljakke /kåpe..noen tips... Anonymkode: e238d...d5c
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #23 Skrevet 30. september 2018 Her er det visst flere som har jakker nok til hele nabolaget mitt 😮 Jeg har en allværsjakke, en kort vinterkåpe, en bomberjakke, en skinnjakke, en dressjakke og en olajakke. Jeg har lyst på en lang kåpe også, men har lett etter det i et par år uten å finne noe jeg har lyst på (samtidig som prisen er akseptabel) Anonymkode: 29590...d8c
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 30. september 2018 #24 Skrevet 30. september 2018 Har fem kåper i ulik tykkelse/fasong/lengde, en trenchcoat, en vinterjakke til når det er veldig kaldt, en regnjakke og en lett vindjakke. Trodde det var veldig mye, men ser av tråden her at jeg ligger under snittet 😂
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #25 Skrevet 30. september 2018 Jeg har en del jakker og kåper. Men har lagt på meg de siste årene, så det som passer meg er en ola jakke, en høst/vår kåpe. Leter etter vinterkåpe nå, men er ikke så lett da jeg er relativt smal på overkroppen, men har en enorm rumpe. Så jeg må finne en med litt utsving. Anonymkode: e5b3a...66d
L'amie Skrevet 30. september 2018 #26 Skrevet 30. september 2018 Jeg har: En vinterparkas En ullkåpe En tykk dunjakke til friluftsliv En tynn dunjakke til hverdags Langrennsjakke Tynn treningsjakke Vindjakke Skalljakke Tynn kåpe til vår/høst Det får være nok, tenker jeg. Hadde jeg ikke vært glad i å være på tur, hadde det blitt færre jakker.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #27 Skrevet 30. september 2018 Jeg har alt i alt 36 jakker og kåper hengende. Men i mitt tilfelle handler det mer om at jeg ikke er flink til å kvitte meg med plagg da jeg har nok plass til alt. En del av disse er arvegods (feks en vintage ullkåpe fra 1950-tallet), og klær jeg har kjøp selv for 10-15 år siden. Anonymkode: 12208...83b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #28 Skrevet 30. september 2018 Jeg har 12 jakker totalt. Anonymkode: 5c63b...479
fresia Skrevet 30. september 2018 #29 Skrevet 30. september 2018 Jeg har minst ti vinterkåper og fem vinterjakker (type parkas/anorakk). Har ikke helt oversikt
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #30 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg har fire pene ullkåper, en svart, en beige, en rød og en gul. Jeg går opp og ned i vekt hele tiden, så de er ikke presis samme størrelse, men nokså like. Jeg har en ekstra svart kåpe som henger på kontoret kom jeg på. En Bergans softshellkåpe og en Bergans ullkåpe (ikke penkåpe med fritids) + en tykk ullfleecejakke som passer under softshellkåpen. En knallgul regnjakke. En lang khakigrønn parkas som er sånn 2-i-1 så den kan brukes hele året. Så har jeg to goretexjakker som er gamle og kjipe, og den ene er for liten...Derfor kjøpte jeg nettopp en ny skalljakke til turbruk. Er ganske lei av disse lag-på-lagløsningene jeg har holdt på med, og savner en god vinterparkas, så det står høyt på ønskelista. Anonymkode: ad832...580
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #31 Skrevet 1. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fire pene ullkåper, en svart, en beige, en rød og en gul. Jeg går opp og ned i vekt hele tiden, så de er ikke presis samme størrelse, men nokså like. Jeg har en ekstra svart kåpe som henger på kontoret kom jeg på. En Bergans softshellkåpe og en Bergans ullkåpe (ikke penkåpe med fritids) + en tykk ullfleecejakke som passer under softshellkåpen. En knallgul regnjakke. En lang khakigrønn parkas som er sånn 2-i-1 så den kan brukes hele året. Så har jeg to goretexjakker som er gamle og kjipe, og den ene er for liten...Derfor kjøpte jeg nettopp en ny skalljakke til turbruk. Er ganske lei av disse lag-på-lagløsningene jeg har holdt på med, og savner en god vinterparkas, så det står høyt på ønskelista. Anonymkode: ad832...580 og en trenchcoast til vårbruk Anonymkode: ad832...580
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #32 Skrevet 1. oktober 2018 20 kåper og 10 jakker. Anonymkode: 9fed1...754
Gjest IommI Skrevet 1. oktober 2018 #33 Skrevet 1. oktober 2018 Har til sammen 72 jakker og kåper, nå. Har jobbet i klesbutikk i 16 år. Det er vel noen som ikke blir brukt hvert år. Men jeg kaster ofte sekker med klær i Fretex konteinere.
Kladd Skrevet 1. oktober 2018 #34 Skrevet 1. oktober 2018 Har helt sjukt mange sports/regn/allværsjakker (kommer på 10 i farta). Disse bruker jeg oftest. Av høst/vinterjakker har jeg en lettere parkas, en boblekåpe og 3-4 "ull"-kåper (husker ikke helt). Har en denimjakke, en sort sommerjakke, og to blazere i ulik farge. Så alt i alt nesten 20 jakker! 😮
isbjørnungen Skrevet 1. oktober 2018 #35 Skrevet 1. oktober 2018 Huff, måtte telle jeg nå. 23 jakker inkl. kåper, vår/høst, skinnjakker, regnjakker, turjakke.. Ikke medregnet blazere, har vel kanskje 5 blazere. Heller ikke medregnet de 3 slalåmjakkene mine. Så da blir det vel 31 stk 🙈😂 Kan godt hende jeg har flere på loftet eller i andre skap, men håper ikke det🙈 Har fortsatt mange jakker fra da jeg var yngre, skylder litt på at jeg ikke har vokst siden jeg var 14😅 Kvittet meg med sikkert 5-7 jakker da vi flyttet i vår, men ser nå at jeg burde vurdere å ta en ny opprydning i skapene 😅 De fleste blir jo aldri brukt en gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå