Gå til innhold

Hvor mange jakker/kåper har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste 10 årene vært ganske så tjukk og har hatt problemer med å finne klær som passer. Nå er jeg normalvektig og passer ALT. Før har jeg hatt 1 vinterjakke/kåpe fordi jeg ikke fant fler som passet (som jeg likte). Nå lurer jeg på hvor mange dere har og bruker til vanlig? 

Anonymkode: e1df7...c1d

Skrevet

To skinnjakker (en penere og en til hverdags), to kåper (en veldig varm, og en litt lettere), en boblejakke, en regnjakke, en håndfull dongerijakker også har jeg en skinnvest og en boblevest. 

Anonymkode: 0f30b...003

• Nyttig 1
Skrevet

2 dunjakker (en til hundetrening og en til annen bruk), 1 vindjakke, en regnjakke, 1 bomberjakke, 1 parkas. 

Anonymkode: e9648...5ab

Skrevet

Jeg skammer meg langt inn i sjela, men jeg har en enorm mengde med vinterjakker og kåper i alle varianter. Tør ikke å telle, men det er fryktelig mange. 

Skrevet

Vinter: 1 dunparkas (ca 10 år gammel), 1 boblejakke.

Vår/høst: 1 boblevest (kjøpt brukt), 1 tynn boblejakke, 1 tynn «vårjakke».

I tillegg har jeg 5-6 regnjakker (bor på Vestlandet, har hund og sykler til og fra jobb) og 3-4 turjakker.

Anonymkode: 092a0...192

Skrevet

Har tre. En dyr skinnjakke, en vinterjakke og en finere kåpe.

Anonymkode: 3c155...863

Skrevet

Har seks kåper og kanskje 10-15 jakker. 

Skrevet

2 kåper, 2 skinnimitatjakker, 1 allværsjakke, 1 dongerijakke, 1 høstjakke, 3 vinterjakker, 1 boblevest. 

Anonymkode: d30f5...a26

Skrevet

En hel haug :rodme:, men de fleste er kjøpt brukt da. Har sjeldent gitt mer enn 50-100 kr for ei jakke eller kåpe. 

Skrevet

Jakker er en stor last. Har flest vår- og høstjakker. Vinterjakker/ kåper har jeg fem stk av etter nylig kvittet meg med en hel haug.

Skrevet

Jeg har en regnjakke og en veldig dårlig vinter jakker. 

Anonymkode: 2775a...042

Skrevet

Jeg har en utslitt vinterjakke, en ok høstjakke, en fleece jakke og en regnjakke. Jo, så har jeg en kåpe som jeg har arvet

Skrevet

Ca 30 stykk 🙈

Elsker å kjøpe jakker og kåper og har i alle farger og varianter. 

Skrevet

Jakker/kåper totalt ca 30 vil jeg tro, alt inkludert... Av vinterklær har jeg jo noen jeg bruker mer enn andre, men alle blir stort sett brukt. 

Anonymkode: 6feeb...adf

Skrevet

2 ullkåper, 2 ulljakker, 2 dunkåper, 1 skinnjakke, 2 regnjakker, 1 pelskåpe, 2 jeansjakker, 1 frakk, 3 dunjakker, 1 lett vårfrakk.

totalt 17 viss jeg har husket alle.

Har ikke inkl. Treningsjakker, stalljakker, vintersport jakker.... 

Føler det tar opp mye plass. Men ser på yttertøy som en del av antrekket, og forstår ikke hvordan jeg skulle kunne kutte ned. Mer sannsynlig blir det flere🤦🏻‍♀️

Annonse
Skrevet

1 ullkåpe, 1 varm vinterjakke, 1 parkas, 1 høst-/vårjakke, 1 tynn boblejakke.

Anonymkode: 8bca6...f7c

Skrevet

Har kåper og jakker i alle regnbuens farger bortsett fra gult. Siden gult er høstens farge, og flere butikker har gule jakker og kåper, frister det veldig å kjøpe ei i den fargen. 

Skrevet

Da har jeg kjøpt en rød og en grønn kåpe + en fin regnjakke! Blir fint å ha litt å velge mellom :) jeg har også lagt inn bud på en brunrutete jakke. 

Anonymkode: e1df7...c1d

Skrevet

Gratulerer med vekttapet:) Dette finner du i mitt skap:

En vinterjakke

To kåper, en til høst og vår, en til vinterbruk

En softshelljakke

En trenchcoat

En stoffjakke sånn til tidlig høst, sen vår

En denim jakke

En skinnjakke(juks:P).

En regnjakke

To fleecejakker, en vindtett, en ekstra varm

Føler i grunn ikke at jeg mangler noe, kanskje en til joggetur, men da bruker jeg som regel den vindtette fleecejakken. Ingen boblejakker eller parkas som dere ser. Hater begge deler:P Jeg har vært tykk, og da hadde jeg liksom bare 2 jakker, en for sommer, en for vinter, fant ikke noe annet som passet jeg heller, enda jeg aldri synes jeg var veldig stor, hverken da eller nå.

Anonymkode: 46460...0ce

Skrevet

Altfor mange..🤫:

2 vanntette vinterparka i dun

1 bikerjakke (skinn)

2 army jakker (grønn + koksgrå)

1 denimjakke

1 regnjakke

2 høst/vår parka

Osv....

Anonymkode: 64097...b3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...