Gå til innhold

Hva gjør dere for at ikke blomster/diverse i vinduskarmen skal ramle ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

...når vinduet er åpent? Fjerner dere det og setter det på gulvet hver gang dere lufter?

Jeg vil gjerne ha en hjemmekoselig leilighet men det er et hinder at Jeg tenker så praktisk😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det falle ut selv om vinduet er åpent? Det står da i vinduskarmen. Med mindre det er full storm og orkan ute, så lar jeg bare ting stå i vinduskarmen under lufting.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er glad jeg ikke har drept noen med alle blomsterpottene som har flydd ut fra andre etasje her. Derfor😂 I de tilfellene var det vel fordi gardinene hadde "slitt seg" og feid de ned, men lettere ting blåser jo faktisk ut av seg selv. 

Skrevet

Jeg har aldri vært utsatt for at ting ramler ut av vinduet under lufting. Det er jo som regel en kant som er noen centimeter høy mellom karmen og selve vindusåpningen. Det jeg imidlertid tidvis har hatt problemer med er valper og kattunger som jakter insekter etc. i vinduskarmen og river ned ting. Da har jeg sørget for å bare ha ting der som tåler å falle ned og ikke kan skade valpen/kattungen. Det har også hendt at jeg har festet ting med dobbeltsidig tape m/borrelås. 

Skrevet

Åh! Dobbeltsidig tape er jo en kjempegod idé! Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...