Gå til innhold

MA i 2.trimester - Fikk du vite hva som gikk galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har akkurat hatt en MA i uke 20. Det hadde sluttet å utvikle seg i uke 18. De fant ikke ut hvorfor, og det er tungt og forholde seg til. Har du hatt en MA etter uke 12, hvor du har fått vite hva som gikk galt? 

Anonymkode: e9a94...0cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har akkurat hatt en MA i uke 20. Det hadde sluttet å utvikle seg i uke 18. De fant ikke ut hvorfor, og det er tungt og forholde seg til. Har du hatt en MA etter uke 12, hvor du har fått vite hva som gikk galt? 

Så utrolig trist ❣ Sender deg masse gode klemmer. Har ikke erfaring med MA i 2. trimester, men 1. Og der får vi nok aldri vite det selv etter utskraping. Mulig de kan obdusere, har du fått utført fødsel/inngrep eller skal du? For om du skal kan du sikkert be om at de sjekker, men det er ikke alltid man finner grunnen har jeg hørt.. Igjen, sender deg en god klem 🙏

Anonymkode: 393ba...c0e

Gjest Bøff Eløff
Skrevet

Hatt to MA i uke 14 og uke 16. Fikk aldri noen forklaring.

Skrevet

Hei, så trist at du mistet så sent. Helt forferdelig med tanke på hvor stor babyen er i uke 18😢 Jeg sender deg en god fredags klem i natten. 

Anonymkode: 441df...4f6

Skrevet

Det har vært en forferdelig påkjenning. Måtte føde normalt siden jeg var kommet så langt på vei. Både baby og morkake ble obdusert, men de fant ikke ut noe. Synes det er utrolig vanskelig å slå seg til ro med, spesielt med tanke på å skulle forsøke igjen. Blir jo redd det samme skal skje en gang til, spesielt siden jeg var halvveis i svangerskapet når det skjedde. Kommer til å bli et angstfylt svangerskap 😳

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært en forferdelig påkjenning. Måtte føde normalt siden jeg var kommet så langt på vei. Både baby og morkake ble obdusert, men de fant ikke ut noe. Synes det er utrolig vanskelig å slå seg til ro med, spesielt med tanke på å skulle forsøke igjen. Blir jo redd det samme skal skje en gang til, spesielt siden jeg var halvveis i svangerskapet når det skjedde. Kommer til å bli et angstfylt svangerskap 😳

Huff, så grusomt. Håper du og dere blir tatt godt vare på og søker hjelp til å bearbeide det om dere trenger. Det vil nok være helt naturlig å føle redsel, selv om det mest sannsynlig går helt fint neste gang. Ønsker dere alt godt ❣🙏🙏

Anonymkode: 393ba...c0e

Gjest Bøff Eløff
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legen min søkte meg inn på ekstra oppfølging på sykehuset. Fikk UL i uke 7 og uke 14 i tillegg til OUL. Det hjalp litt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...