Gå til innhold

Hva skulle/burde du egentlig ha gjort nå?

_popcorn_

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, _popcorn_ skrev:

Du kan få noen fler hos meg 😄 Dem kan du faktisk få helt gratis! Men dem må hentes... innerst i boden i kjelleren... det er muligens edderkopper i alle størrelser der.... 

Åå så snilt av deg 😄 Perfecto! Er det greit om jeg sender sønnen min og kompisen hans bort? Jeg får jo ikke gjort så mye her jeg sitter og venter på bedre tider :P Han er jo glad i dyr så en edderkopp fra eller til..og hvis det gjør noe så hører vi det hvertfall :P Men da har du sikkert noen gode naboer som kommer dem til unnsetning? Meg og deg kan jo hvertfall ikke hjelpe. Vi prokrastinerer jo 💅🏼

Endret av Lalala123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Lalala123 said:

Åå så snilt av deg 😄 Perfecto! Er det greit om jeg sender sønnen min og kompisen hans bort? Jeg får jo ikke gjort så mye her jeg sitter og venter på bedre tider :P Han er jo glad i dyr så en edderkopp fra eller til..og hvis det gjør noe så hører vi det hvertfall :P Men da har du sikkert noen gode naboer som kommer dem til unnsetning? Meg og deg kan jo hvertfall ikke hjelpe. Vi prokrastinerer jo 💅🏼

Naboene mine er ganske kule, men om noen fremmede mannfolk begynner hyle og be om hjelp i kjelleren, så kan det hende dem ikke er så hjelpsom... :klo: Jeg er opptatt med vin og Love Island, så jeg har null planer om å stille opp :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle sittet i sofaen, drukket vin og slappet av. Istedenfor sitter jeg i en skog og venter på unger. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ha gjort meg ferdig med sortering av diverse papirer og dokumenter og kaste det jeg ikke lenger har bruk for. Men nå begynner snart et krimdrama på tv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mystic woman said:

Jeg skulle ha gjort meg ferdig med sortering av diverse papirer og dokumenter og kaste det jeg ikke lenger har bruk for. Men nå begynner snart et krimdrama på tv.

uh, hvilket krimdrama ser du på? 
*eeeeelsker krim*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, _popcorn_ skrev:

uh, hvilket krimdrama ser du på? 
*eeeeelsker krim*

"Springflo", svensk drama, (Springfloden). Dette er den andre episoden. Spennende!

Endret av Mystic woman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ryddet kjøkkenet. Orker ikke rydde gulvet og slå på robotstøvsugeren heller. Sofaen fanget meg i dag 😬

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mystic woman said:

"Springflo", svensk drama. Dette er den andre episoden. Spennende!

ok, solgt! nordisk krim er det beste 😄 og enda bedre når det ikke er basert på en av bokseriene jeg holder på med :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, _popcorn_ skrev:

Naboene mine er ganske kule, men om noen fremmede mannfolk begynner hyle og be om hjelp i kjelleren, så kan det hende dem ikke er så hjelpsom... :klo: Jeg er opptatt med vin og Love Island, så jeg har null planer om å stille opp :icon_lol:

🙊 Oki jeg tror vi dropper det på ubestemt tid! Det er rett og slett formye som skjer på tv’en i kveld! :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Annonse

Jeg burde ha startet med nattmaten.. så det tror jeg at jeg gjør.. 

Fin tråd dette! Hadet på badet KG :vinke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...