Lalala123 Skrevet 28. september 2018 #21 Del Skrevet 28. september 2018 (endret) 26 minutter siden, _popcorn_ skrev: Du kan få noen fler hos meg 😄 Dem kan du faktisk få helt gratis! Men dem må hentes... innerst i boden i kjelleren... det er muligens edderkopper i alle størrelser der.... Åå så snilt av deg 😄 Perfecto! Er det greit om jeg sender sønnen min og kompisen hans bort? Jeg får jo ikke gjort så mye her jeg sitter og venter på bedre tider Han er jo glad i dyr så en edderkopp fra eller til..og hvis det gjør noe så hører vi det hvertfall Men da har du sikkert noen gode naboer som kommer dem til unnsetning? Meg og deg kan jo hvertfall ikke hjelpe. Vi prokrastinerer jo 💅🏼 Endret 28. september 2018 av Lalala123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 28. september 2018 Forfatter #22 Del Skrevet 28. september 2018 27 minutter siden, Lalala123 said: Åå så snilt av deg 😄 Perfecto! Er det greit om jeg sender sønnen min og kompisen hans bort? Jeg får jo ikke gjort så mye her jeg sitter og venter på bedre tider Han er jo glad i dyr så en edderkopp fra eller til..og hvis det gjør noe så hører vi det hvertfall Men da har du sikkert noen gode naboer som kommer dem til unnsetning? Meg og deg kan jo hvertfall ikke hjelpe. Vi prokrastinerer jo 💅🏼 Naboene mine er ganske kule, men om noen fremmede mannfolk begynner hyle og be om hjelp i kjelleren, så kan det hende dem ikke er så hjelpsom... Jeg er opptatt med vin og Love Island, så jeg har null planer om å stille opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 28. september 2018 #23 Del Skrevet 28. september 2018 (endret) Skulle sittet i sofaen, drukket vin og slappet av. Istedenfor sitter jeg i en skog og venter på unger. Endret 28. september 2018 av Trolltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystic woman Skrevet 28. september 2018 #24 Del Skrevet 28. september 2018 Jeg skulle ha gjort meg ferdig med sortering av diverse papirer og dokumenter og kaste det jeg ikke lenger har bruk for. Men nå begynner snart et krimdrama på tv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 28. september 2018 Forfatter #25 Del Skrevet 28. september 2018 6 minutter siden, Mystic woman said: Jeg skulle ha gjort meg ferdig med sortering av diverse papirer og dokumenter og kaste det jeg ikke lenger har bruk for. Men nå begynner snart et krimdrama på tv. uh, hvilket krimdrama ser du på? *eeeeelsker krim* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystic woman Skrevet 28. september 2018 #26 Del Skrevet 28. september 2018 (endret) 7 minutter siden, _popcorn_ skrev: uh, hvilket krimdrama ser du på? *eeeeelsker krim* "Springflo", svensk drama, (Springfloden). Dette er den andre episoden. Spennende! Endret 28. september 2018 av Mystic woman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 28. september 2018 #27 Del Skrevet 28. september 2018 Jeg burde laget neste ukes prøver for å slippe å sitte med de på søndagskvelden 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenBlå Skrevet 28. september 2018 #28 Del Skrevet 28. september 2018 Skulle ryddet kjøkkenet. Orker ikke rydde gulvet og slå på robotstøvsugeren heller. Sofaen fanget meg i dag 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 28. september 2018 Forfatter #29 Del Skrevet 28. september 2018 2 minutter siden, Mystic woman said: "Springflo", svensk drama. Dette er den andre episoden. Spennende! ok, solgt! nordisk krim er det beste 😄 og enda bedre når det ikke er basert på en av bokseriene jeg holder på med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 28. september 2018 #30 Del Skrevet 28. september 2018 Skulle ha lagt meg, men er ikke trøtt... bare helt: og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 28. september 2018 Forfatter #31 Del Skrevet 28. september 2018 2 minutter siden, Daryl Dixon said: Skulle ha lagt meg, men er ikke trøtt... bare helt: og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalala123 Skrevet 28. september 2018 #32 Del Skrevet 28. september 2018 1 time siden, _popcorn_ skrev: Naboene mine er ganske kule, men om noen fremmede mannfolk begynner hyle og be om hjelp i kjelleren, så kan det hende dem ikke er så hjelpsom... Jeg er opptatt med vin og Love Island, så jeg har null planer om å stille opp 🙊 Oki jeg tror vi dropper det på ubestemt tid! Det er rett og slett formye som skjer på tv’en i kveld! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 28. september 2018 #33 Del Skrevet 28. september 2018 39 minutter siden, _popcorn_ skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 17. oktober 2018 #34 Del Skrevet 17. oktober 2018 Vasket bil og byttet til vintrer dekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 17. oktober 2018 #35 Del Skrevet 17. oktober 2018 Gjort rutinearbeid med papir og blyant, samt litt skjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 17. oktober 2018 #36 Del Skrevet 17. oktober 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 24. oktober 2018 #37 Del Skrevet 24. oktober 2018 Jeg burde begynt med lapskausen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerunpedia Skrevet 24. oktober 2018 #38 Del Skrevet 24. oktober 2018 Burde lest ferdig boken jeg leser, men er litt for ukonsentrert og mannen ser uansett fotball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 24. oktober 2018 #39 Del Skrevet 24. oktober 2018 Jeg burde ha jobba med økonomien, men utsikten forstyrrer meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 24. oktober 2018 #40 Del Skrevet 24. oktober 2018 Jeg burde ha startet med nattmaten.. så det tror jeg at jeg gjør.. Fin tråd dette! Hadet på badet KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå