Gå til innhold

Hva skulle/burde du egentlig ha gjort nå?

_popcorn_

Anbefalte innlegg

Istedet for å sitte på KG eller hva annet du driver med?
Med andre ord, hva/hvorfor prokrastinerer du? 

Endret av _popcorn_
Skriver tydeligvis ikke feilfritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle lagt sammen klær. For typ tre dager siden. Oppdaget tilfeldigvis vin på boden og Idol på skjermen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, _popcorn_ skrev:

Istedet for å sitte på KG eller hva annet du driver med?
Med andre ord, hva/hvorfor prokastinerer du? 

Jeg snakker norsk, så jeg prokRastinerer ikke. Jeg utsetter ting. Akkurat nå er jeg i ferd med å sortere diverse papirer, finne ut hva som er verd å ta vare på, og hva som kan kastes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, jeg hadde faktisk klart glemme klesstativet. 
Jeg satt på youtubevideo på tv for kattene, og har nå sittet å drukket vin i to timer å sett på at kattene ser på tv.... Burde støvsugd... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Mystic woman said:

Jeg snakker norsk, så jeg prokRastinerer ikke. Jeg utsetter ting. Akkurat nå er jeg i ferd med å sortere diverse papirer, finne ut hva som er verd å ta vare på, og hva som kan kastes.

Jeg snakker også norsk, selv om jeg ikke alltid skriver feilfritt :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, _popcorn_ skrev:

Jeg snakker også norsk, selv om jeg ikke alltid skriver feilfritt :) 

Jeg var sikkert litt spiss der. :) Men jeg ser altfor ofte på KG at folk flotter seg med fremmedord (som ofte ikke er skrevet riktig, når vi har adekvate (;))norske ord.

Endret av Mystic woman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mystic woman skrev:

Jeg var sikkert litt spiss der. :) Men jeg ser altfor ofte på KG at folk flotter seg med fremmedord når vi har adekvate (;))norske ord.

Ikke noe feil med et velartikulert språk.

Hm, kanskje skrevet litt på en oppgave? Istedet sitter jeg her, og jeg kjeder meg.. Vedig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle satt inn i oppvaskmaskinen, ryddet leker på stua og brettet klær. 

Gidder jeg det? Nope. Har jeg dårlig samvittighet for at jeg sitter på rompa isteden? Nope. 

God helg! :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prokrastinerer selv om jeg snakker norsk, og ser ikke noe galt i å bruke et variert språk med både lånord, fremmedord og tradisjonelle norske ord. Jeg skulle lest litt fagstoff, for det er noe jeg er nødt til å sette meg dypere inn i. Derfor har jeg en tykk bok som jeg bærer med meg rundt omkring i huset i fall jeg får lyst til å lese litt i den. Tror ikke det blir noe av i dag heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mystic woman said:

Jeg var sikkert litt spiss der. :) Men jeg ser altfor ofte på KG at folk flotter seg med fremmedord når vi har adekvate (;))norske ord.

haha neida, jeg tåler litt kritikk :) så lenge det blir sagt på en ok måte, og ikke gjentatt av 150 andre brukere i tillegg :icon_lol: 
Har klart meg igjennom høyere utdanning, uten å lære meg hverken da/når eller og/å regler helt, så er vant til litt pirk :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ullvott said:

Jeg prokrastinerer selv om jeg snakker norsk, og ser ikke noe galt i å bruke et variert språk med både lånord, fremmedord og tradisjonelle norske ord. Jeg skulle lest litt fagstoff, for det er noe jeg er nødt til å sette meg dypere inn i. Derfor har jeg en tykk bok som jeg bærer med meg rundt omkring i huset i fall jeg får lyst til å lese litt i den. Tror ikke det blir noe av i dag heller. 

Det o'store spørsmålet, er den tykke boken faktisk fagstoff, eller noe som frister mer å lese? :klo: 
(om ikke annet, så er det vel grei trening for muskler å bære rundt på en tung bok hele dagen!!) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, _popcorn_ skrev:

Det o'store spørsmålet, er den tykke boken faktisk fagstoff, eller noe som frister mer å lese? :klo: 
(om ikke annet, så er det vel grei trening for muskler å bære rundt på en tung bok hele dagen!!) 

Den tykke boken er fagstoff, men fungerer i dag stort sett som en slags akademisk muskeltrener :fnise: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, _popcorn_ skrev:

For å få en flott holdning kan du trene deg på å gå med en tung bok eller noe annet passende på hodet noen økter daglig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, _popcorn_ skrev:

Damn, jeg hadde faktisk klart glemme klesstativet. 
Jeg satt på youtubevideo på tv for kattene, og har nå sittet å drukket vin i to timer å sett på at kattene ser på tv.... Burde støvsugd... 

Video for kattene? Hva ser de på? Har to stykk pelsdotter her som gjerne lurer

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal pakke. Kjøpt flyttekasser og alt. Og her sitter jeg. Og der borte står de. Dyre var de óg. Tror jeg skal lage meg noe godt å spise no. Og så pakke etterpå. Men satt veldig godt no, såe tja (leserhvadereandfeskriver :P) og lakker neglene. Kjøpt ny farge i dag 😍 :P Så nei, ikke mye som blir gjort her heller nei.

Endret av Lalala123
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, nancydrew said:

Jeg bare søkte "videos for cats" på youtube, første treffet var ett eller annet "viedoes for cats, 8 hour bird bonanza"
Vi er oppe i tre timer nå, jeg har flyttet senga til minstepus foran tv, så hun ligger der å ser på. Hun har tatt seg til sammen 20 min pause på tre timer :icon_lol: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lalala123 said:

Skal pakke. Kjøpt flyttekasser og alt. Og her sitter jeg. Og der borte står de. Dyre var de óg. Tror jeg skal lage meg noe godt å spise no. Og så pakke etterpå. Men satt veldig godt no, såe tja (leserhvadereandfeskriver :P) og lakker neglene. Kjøpt ny farge i dag 😍 :P Så nei, ikke mye som blir gjort her heller nei.

Du kan få noen fler hos meg 😄 Dem kan du faktisk få helt gratis! Men dem må hentes... innerst i boden i kjelleren... det er muligens edderkopper i alle størrelser der.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, nancydrew skrev:

Katten vår ser på national geographic 😊. Pingviner er det beste 👌 

Jeg burde virkelig ha rydda på kjøkkenet. Dyprydding i skap og skuffer, sortering etc. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...