AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #1 Skrevet 28. september 2018 Hei, jobben la ned avdelingen her jeg bor så har nå søkt dagpenger, men fikk et vedtak der det sto « nav har vurdert mulighetetene dine på arbeidsmarkedet» skjønner ikke helt for det står ingenting om dagpenger på det vedtaket? aldri vært bort nav ang dette, så er det noen som kan forklare hva dette betyr? Må jeg klage på det eller skal jeg la det være? Anonymkode: 052c7...d7c
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #2 Skrevet 28. september 2018 Du har fått et vedtak om at du har rett på bistand fra nav i forhold til at du har meldt deg som arbeidssøker et såkalt 14 a vedtak. Dagpengesøknaden blir nok behandlet etterhvert. Anonymkode: 4fff5...e1e
applestories Skrevet 28. september 2018 #3 Skrevet 28. september 2018 Som den anonyme over så er det et 14a-vedtak. Alle som registrerer seg hos NAV skal få et slikt, om du hadde hatt behov for hjelp utover det "vanlige" ville det framkommer der. Har du sendt inn alle nødvendige vedlegg til dagpengesøknaden? Det er dessverre mange som tror at det er nok å melde seg arbeidsledig, og at man da automatisk har søkt dagpenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå