Gå til innhold

Vondt i nakken!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har så vondt i nakken!! Våknet opp slik på tirsdag, ble verre onsdag og er fremdeles like ille. Kommer meg nesten ikke opp av senga. Pleier aldri ha slike problemer.

Massasje hjelper ikke, ei heller tigerbalsam, varm dusj, trening med god uttøyning i nakken, Brexidol mm I dag har jeg tatt 2 Ibux for å se om det hjelper.

Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tur til legen hadde nok ikke vært så dumt! Hvis det ikke går over.. Har ikke strekt deg eller noe da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Endte opp hos legevakten, klarte til slutte ikke bevege hodet mer enn noen cm, kunne hverken legge meg ned eller reise meg opp. Fikk dobbel dose av Brexidol. Ihvertfall ikke verre i dag, men ikke kjempemye bedre heller. Håper dette går rette veien.

Skrevet

Brexidol har ikke hjulpet meg på slike plager, men kan jo hende det hjelper deg fordet. Ellers kan et besøk til kiropraktoren være en god idè dersom dette ikke gir seg.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Gå til kiropraktoren NÅ!

Legen skriver bare ut piller (det har du jo fått bekrefta), og det hjelper ikke. Hvem som fant på at piller behandler årsaken til nakke- og ryggsmerter vet jeg ikke, men jeg tipper at han tjente ganske mye penger på det... Det blir som å feie støvet under teppet. Ikke så kult når det er kul på teppet!

Ring kiropraktoren og få hjelp i dag, om en uke er det mye verre og krever fler behandlinger enn om du får gjort noe med det nå.

Skrevet

Det var jeg som skrev innleggene. Fredag kveld er det ikke så mange kiropraktorer åpne, og jeg hadde så vondt at jeg gladelig tok imot de piller jeg fikk. Og de har hjulpet betraktelig. Er ikke bra enda, men kan ihvertfall sitte å en stol og legge meg ned. Og i går kveld kunne jeg tilogmed ta haken på brystet!!

Så jeg tror nok ikkejeg trenger noen kiropraktor, og piller gjorde susen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...