Gå til innhold

Hjelp

Undrendetjueåri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som vet hvor jeg kan kjøpe trekk til en sånnsofa? Vurdere kjøpe den på finn. Eiger vet ikke hvilken sofa eller hvor den er kjøpt.  

Screenshot_20180928-181219.jpg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du spørre selgeren hva sofaen heter og hvor den er kjøpt?

Anonymkode: ed8e1...f86

Skrevet

Som jeg skrev i teksten så vet ikke eiger hvor sofaen heter eller hvor den er kjøpt  desverre

Skrevet
26 minutter siden, Undrendetjueåri skrev:

Hei! Noen som vet hvor jeg kan kjøpe trekk til en sånnsofa? Vurdere kjøpe den på finn. Eiger vet ikke hvilken sofa eller hvor den er kjøpt.  

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du spørre selgeren hva sofaen heter og hvor den er kjøpt?

KG i et nøtteskall! 😂 

TS: Jeg vet dessverre heller ikke noe om sofaen. Det ser ut som putene ligger løst, stemmer det? I så fall: Om du har tilgang til symaskin og litt praktisk sans burde det være enkelt (men litt jobb) å sy trekk til den selv. Jeg har gjort det selv med en sofa, og det ble faktisk veldig bra. :)  

Jeg tror ellers ikke det er så vanlig å få kjøpt løse trekk til sofaer, med unntak av enkelte Ikea-sofaer. 

Anonymkode: 1abc8...bad

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, Undrendetjueåri skrev:

Som jeg skrev i teksten så vet ikke eiger hvor sofaen heter eller hvor den er kjøpt  desverre

Beklager. Jeg forsto ikke ordet eiger, og trodde det skulle stå jeg. Kan du be selger om å måle sofaen og poste målene her?

• Liker 1
Skrevet

Ja kan jo alltid prøve å sy..  Men er ikke så erfaren på det område 😂 

Ja har spurt han om han kan ta mål.. Men han har ikke svart enda. 🤷‍♀️

Skrevet

Hei trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Edie, adm.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...