AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #1 Skrevet 28. september 2018 Jeg har fått meg Shell Mastercard. Ikke fått første faktura enda, men jeg trenger å betale inn på kortet, siden jeg trenger mer av kreditten veldig snart til en bestilling jeg skal gjøre. På min side står det et kontonr på fakturaoversikten, men det står ikke KID. Sikkert fordi det ikke er laget noen første faktura enda. Vet at noen kredittkort opererer uten KID, at alle har sitt unike kontonr. Noen som vet om dette er tilfellet på Shell Mastercard/ikano bank? Anonymkode: ed61f...638
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #2 Skrevet 28. september 2018 Det er sånn på mitt santander kort, kun et kontonr jeg bruker for å betale inn. Anonymkode: 71e12...c35
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #3 Skrevet 29. september 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er sånn på mitt santander kort, kun et kontonr jeg bruker for å betale inn. Anonymkode: 71e12...c35 Santander flexi visa har info om kid nummer i nettbanken/appen deres. Man skal aldri betale inn på kredittkort uten å bruke oppgitt kidnummer. Santander sine sparekontoer har felles kontonummer mensp ulikt kid nummer skiller kundene. Tsp du må lete i nettbanken til kortet ditt eller sende mil og be om hjelp. Anonymkode: aef78...442
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #4 Skrevet 29. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Santander flexi visa har info om kid nummer i nettbanken/appen deres. Man skal aldri betale inn på kredittkort uten å bruke oppgitt kidnummer. Santander sine sparekontoer har felles kontonummer mensp ulikt kid nummer skiller kundene. Tsp du må lete i nettbanken til kortet ditt eller sende mil og be om hjelp. Anonymkode: aef78...442 Til og med når fakturaen kommer står det ikke KID. Slutt å lyv 😛 nr jeg bruker for innbetaling er knyttet til selve kortet, ikke hele santander Anonymkode: 71e12...c35
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #5 Skrevet 29. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til og med når fakturaen kommer står det ikke KID. Slutt å lyv 😛 nr jeg bruker for innbetaling er knyttet til selve kortet, ikke hele santander Anonymkode: 71e12...c35 Det er en vesentlig forskjell på å snakke om to ulike ting og å lyve. Du får nesten opplyse om hvilket santanderkort du har hos Santander. De har flere ulike produkter. Anonymkode: aef78...442
Husholdning1 Skrevet 29. september 2018 #6 Skrevet 29. september 2018 Shell Mastercard har KID-nummer.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #7 Skrevet 29. september 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en vesentlig forskjell på å snakke om to ulike ting og å lyve. Du får nesten opplyse om hvilket santanderkort du har hos Santander. De har flere ulike produkter. Anonymkode: aef78...442 Å hadde du spurt før du kom med påstanden så skulle jeg vurdert å gi deg nærmere forklaring. Anonymkode: 71e12...c35
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #8 Skrevet 29. september 2018 1 time siden, Husholdning1 skrev: Shell Mastercard har KID-nummer. Takk. Jeg innså plutselig at jeg får nok faktura på mandag så da får jeg vel KID da. Anonymkode: ed61f...638
Husholdning1 Skrevet 29. september 2018 #9 Skrevet 29. september 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Jeg innså plutselig at jeg får nok faktura på mandag så da får jeg vel KID da. Anonymkode: ed61f...638 Det går vanligvis noen dager ut i måneden før den kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå