Gå til innhold

Shell Mastercard - KID?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg Shell Mastercard. Ikke fått første faktura enda, men jeg trenger å betale inn på kortet, siden jeg trenger mer av kreditten veldig snart til en bestilling jeg skal gjøre. 

På min side står det et kontonr på fakturaoversikten, men det står ikke KID. Sikkert fordi det ikke er laget noen første faktura enda. Vet at noen kredittkort opererer uten KID, at alle har sitt unike kontonr. Noen som vet om dette er tilfellet på Shell Mastercard/ikano bank?

Anonymkode: ed61f...638

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sånn på mitt santander kort, kun et kontonr jeg bruker for å betale inn. 

Anonymkode: 71e12...c35

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sånn på mitt santander kort, kun et kontonr jeg bruker for å betale inn. 

Santander flexi visa har info om kid nummer i nettbanken/appen deres. Man skal aldri betale inn på kredittkort uten å bruke oppgitt kidnummer. 

Santander sine sparekontoer har felles kontonummer mensp ulikt kid nummer skiller kundene. 

Tsp du må lete i nettbanken til kortet ditt eller sende mil og be om hjelp. 

Anonymkode: aef78...442

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Santander flexi visa har info om kid nummer i nettbanken/appen deres. Man skal aldri betale inn på kredittkort uten å bruke oppgitt kidnummer. 

Santander sine sparekontoer har felles kontonummer mensp ulikt kid nummer skiller kundene. 

Tsp du må lete i nettbanken til kortet ditt eller sende mil og be om hjelp. 

Til og med når fakturaen kommer står det ikke KID. Slutt å lyv 😛 nr jeg bruker for innbetaling er knyttet til selve kortet, ikke hele santander 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til og med når fakturaen kommer står det ikke KID. Slutt å lyv 😛 nr jeg bruker for innbetaling er knyttet til selve kortet, ikke hele santander 

Det er en vesentlig forskjell på å snakke om to ulike ting og å lyve. 

Du får nesten opplyse om hvilket santanderkort du har hos Santander. De har flere ulike produkter. 

Skrevet

Shell Mastercard har KID-nummer.

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en vesentlig forskjell på å snakke om to ulike ting og å lyve. 

Du får nesten opplyse om hvilket santanderkort du har hos Santander. De har flere ulike produkter. 

Å hadde du spurt før du kom med påstanden så skulle jeg vurdert å gi deg nærmere forklaring. 

Skrevet
1 time siden, Husholdning1 skrev:

Shell Mastercard har KID-nummer.

Takk. Jeg innså plutselig at jeg får nok faktura på mandag så da får jeg vel KID da. :) 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Jeg innså plutselig at jeg får nok faktura på mandag så da får jeg vel KID da. :) 

Det går vanligvis noen dager ut i måneden før den kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...