Gjest mamma1 ikke innlogget Skrevet 19. mars 2005 #21 Del Skrevet 19. mars 2005 Du en mor sier ikke slikt,uten den mannen så hadde du ikke hatt akuratt de barna du har idag. Mye vi kan mene synes jeg,men slikt kan du holde deg for god til. Tenk på unga dine da. Sier du slikt til de også?? Huff og Huff samme her, feil far... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 19. mars 2005 #22 Del Skrevet 19. mars 2005 Du en mor sier ikke slikt,uten den mannen så hadde du ikke hatt akuratt de barna du har idag. Mye vi kan mene synes jeg,men slikt kan du holde deg for god til. Tenk på unga dine da. Sier du slikt til de også?? Huff og Huff Jeg sier ikke slikt til mine barn, men kan fint tenke det. Skulle gjerne hatt samma barn, men en annen "far". For da hadde kanskje barnet hatt en far, som igjen er mye viktigere enn å ha fått utlevert en sædcelle. Selvfølgelig ønsker vi oss det beste for barna våre, så hvorfor skal ikke det da kunne være en annen far? barnet mitt ønsker seg sikkert en annen far han også, for hvem ønsker egentlig å ha en far som IKKE er der? Så du som lever i en glorifisert verden, der du ikke har slike problemer bør nok ta deg en titt utenfor den boblen du lever i. For en far behøver ikke å være en far, selv om han har utlevert en sædcelle. Hva man sier til barna er en helt annen sak, men barna klarer nok å forstå slikt selv når de blir større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 19. mars 2005 #23 Del Skrevet 19. mars 2005 Tror alle mødre og fedre har tusen ting de angrer på.. Er ikke det en del av det å være foreldre? Jeg kjenner i allefall ingen som er 100% selvtilfredse med ett og alt av hva de har gjort/ikke gjort når det gjelder barna sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 19. mars 2005 #24 Del Skrevet 19. mars 2005 Gjest: Hvordan vet du at jeg ukontrollert rister henne?? Som baby??? Skrev jeg det...? Hvis du gjerne vil vite det, så kanskje en gang i året etter at hun var over et år, har jeg ristet henne(fem ganger i hennes liv). Jeg har aldri ristet henne som spebarn! (shaken baby symdrom heter det) Jeg har som skrevet, ristet henne, dvs tatt ta i skuldrene og ristet henne for å få henne til å stoppe med hyl og skrik som har vært umotivert. Og jeg slenger da ikke henne frem og tilbake så hun skader seg! Hvor får du det fra??? Jeezez.. Du slår -jeg rister. Mitt barn er glad i meg, ditt barn er glad i deg. Det virker som at du har behov for å rasjonalisere din egen adferd. Det har ikke jeg, fordi jeg VET at det er MITT ansvar som voksen å oppføre meg. Slag, dask, smekk er forbudt med norsk lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 20. mars 2005 #25 Del Skrevet 20. mars 2005 Gjest: Hvordan vet du at jeg ukontrollert rister henne?? Som baby??? Skrev jeg det...? Hvis du gjerne vil vite det, så kanskje en gang i året etter at hun var over et år, har jeg ristet henne(fem ganger i hennes liv). Jeg har aldri ristet henne som spebarn! (shaken baby symdrom heter det) Jeg har som skrevet, ristet henne, dvs tatt ta i skuldrene og ristet henne for å få henne til å stoppe med hyl og skrik som har vært umotivert. Og jeg slenger da ikke henne frem og tilbake så hun skader seg! Hvor får du det fra??? Jeezez.. Du slår -jeg rister. Mitt barn er glad i meg, ditt barn er glad i deg. Det virker som at du har behov for å rasjonalisere din egen adferd. Det har ikke jeg, fordi jeg VET at det er MITT ansvar som voksen å oppføre meg. Slag, dask, smekk er forbudt med norsk lov. hei enig aplaus jeg liker ikke og si sånt men jeg håper noen anbmelder henne ungen har ikke godt av det, det er tydelig at hun ikke evner og bygge opp respekt hos ungen hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. mars 2005 #26 Del Skrevet 20. mars 2005 Tror alle mødre og fedre har tusen ting de angrer på.. Er ikke det en del av det å være foreldre? Jeg kjenner i allefall ingen som er 100% selvtilfredse med ett og alt av hva de har gjort/ikke gjort når det gjelder barna sine. .. det og det å ha dårlig samvittighet for det vi ikke fikser - og det å alltid ha noe å bekymre seg for .. det er vel egentlig det som kjennetegner det å være foreldre - - hvis vi ser bort fra alle de fantastiske gledene barna også gir oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå