Gå til innhold

Spm til menn - har du fake'a en orgasme?

Spm til menn - har du fake'a en orgasme?  

23 stemmer

1. 1. Menn - har du fake'a en orgasme?

• Jeg er mann yngre enn 18 og har fake'a en eller flere orgasmer
      0
    • Jeg er mann yngre enn 18, og har aldri fake'a
      0
    • Jeg er mann 18-29 år, og har fake'a en eller flere orgasmer
      1
    • Jeg er mann 18-29 år, og har aldri fake'a
      1
    • Jeg er mann eldre enn 29, og har fake'a en eller flere orgasmer
      10
    • Jeg er mann eldre enn 29, og har aldri fake'a
      11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og til dere som svarer ja - hvordan gjør dere det....?

Mangt og mye jeg lurer på, etter å ha lest denne artikkelen. Menn faker visstnok orgasmer oftere enn kvinner....??

Sitat

I en mindre studie utført ved University du Quebec a Montreal kommer det frem at menn faker flere orgasmer enn kvinner, skriver Cosmopolitan.

- I gjennomsnitt rapporterte deltakerne at de faket orgasmer rundt hver gjerde gang, oftest under vagianal sex. 

Kan dette virkelig være riktig....? Takk for alle svar :)

https://www.side2.no/aktuelt/studie-menn-faker-orgasmer-oftere-enn-kvinner-4590633

Anonymkode: 534fe...56c

Skrevet
4 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Selvsagt.

Mulig det er selvsagt? Men holdninga, eller er det en misforståelse, er vel vanligvis at menn ikke kan fake en orgasme....? 

Det er liksom en greie kvinnfolk holder på med, har da i hvert fall vært gjengs oppfatning? Så om det virkelig er så vanlig blant menn også - vil jeg veldig gjerne høre mer fra menn om dette? :) 

Skrevet

Ja hvis det brukes kondom og dama er vid. Kjenner jo ingen ting. Da sørger jeg først for at hun kommer også lager jeg litt hnnng lyder og later som jeg kommer, knyter knute på kondomet og går og kaster det. 

Anonymkode: e3871...851

• Liker 3
Skrevet

Det har jeg. Full og med kondom og med dame som er vid... Det får være grenser for hvor lenge man skal ligge der og peise på. Man har jo ting å gjøre dagen etter også, liksom. 

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor skulle jeg gjøre det? Har i alle fall ikke hatt behov for det frem til i dag?

• Liker 1
Skrevet

Jeg regner med at man ikke kan fake spermen? 

Anonymkode: 04f6f...416

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg regner med at man ikke kan fake spermen? 

Enda ikke opplevd en dame som forlanger å sjekke om det er sperm i kondomet. 

• Liker 4
Skrevet

Har faket 3 ganger i mitt liv. Første gangen var på fjerde runde den natten, hun andre skremte meg og den siste gangen fant jeg nok henne ikke sexy nok dagen derpå i dusjen..

Anonymkode: db50e...105

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda ikke opplevd en dame som forlanger å sjekke om det er sperm i kondomet. 

Det ser man jo veldig lett når han trekker seg ut, med mindre man har hodet vendt en annen vei.

Skrevet

Har aldri faket, men avbrutt det har jeg. 

• Liker 1
Skrevet

At en mann faker orgasme må da være den ultimate feminiseringen av mannen. Du vet, vi gjør dette for *egen* nytelse. Det er derfor vi jakter kvinner og legger dem ned. For egen nytelse. Så hvorfor skulle vi late som? Det er da oss selv vi skal tilfredsstille!

Med mindre du er av den ultrafeminine sorten som er mer opptatt av hennes nytelse. Da har du totalt og fullstendig misforstått. Kvinner ønsker aller mest at en mann skal begjære henne. Og det gjør menn også. En kvinne som viser *ekte* lyst kan vekke liv i en snurrebass som har mistet evnen til reisning.

Skrevet

Hvorfor i all verden fake? Det har hendt jeg ikke kommer, mange årsaker til det. Ikke bestandig jeg selv vet hvorfor. 

Hvis dama merker det, og spør er det jo bare å si det som det er. Aldri noe problem det. 

Måten man sier det på, er nok av betydning. 

• Liker 2
Skrevet

Hehe, ja, jeg har faket noen ganger, men det var fordi jeg har drukket litt for mye og blir litt sliten når man har holdt på i over 1 time. Jo mer man har drukket, jo mindre følsom den er. Og man vil ikke "skuffe" damen :) 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Horten Market skrev:

ultrafeminine sorten som er mer opptatt av hennes nytelse

Det er da overhodet ikke noe feminint over å være opptatt av damas nytelse. At dama nyter sexen gjør ikke sexen dårligere for meg. Tvert imot, det er få ting som gjør sexen bedre. Det er maskulint å ha sex slik at dama nyter det og vil ha mer og mer. 

Det er lite som oppleves mer maskulint enn ved en liten bevegelse sende henne hylende inn i ene orgasmen etter den andre. 

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, stan skrev:

At dama nyter sexen gjør ikke sexen dårligere for meg. Tvert imot, det er få ting som gjør sexen bedre.

Selvsagt. Jeg er sikker på at ei dame som viser lyst, kan vekke en 90-åring til ungdommelig virilitet. Men det er din nytelse som er drivkraften.

Skrevet

Har faket når jenta var veldig vid. Har ingen problem å komme, men med denne jenta var det nytteløst.

Anonymkode: 97105...e8f

Gjest HarryDotter
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og til dere som svarer ja - hvordan gjør dere det....?

Mangt og mye jeg lurer på, etter å ha lest denne artikkelen. Menn faker visstnok orgasmer oftere enn kvinner....??

Kan dette virkelig være riktig....? Takk for alle svar :)

https://www.side2.no/aktuelt/studie-menn-faker-orgasmer-oftere-enn-kvinner-4590633

Jeg tviler!

Eller så er det mange lettlurte damer der ute. Man skal være passe flink til å finne en god unnskyldning på hvor allt klisset plutselig ble av. Det skal vel nesten ikke gå an å fake for en mann?

Gjest HarryDotter
Skrevet
16 timer siden, Akhenaton skrev:

Det har jeg. Full og med kondom og med dame som er vid... Det får være grenser for hvor lenge man skal ligge der og peise på. Man har jo ting å gjøre dagen etter også, liksom. 

Du vet det finnes andre aktiviteter under sex, foruten "peising" som kan sørge for at skuddet går, sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...