AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #1 Skrevet 28. september 2018 Min flotte, snille, gode svigermor fyller rundt tall neste uke. Vi har i utgangspunktet allerede gitt henne en flott gave, så jeg har ikke tenkt å gi henne en veldig dyr gave. Men jeg ønsker å gi henne en liten oppmerksomhet. Tenkte å fylle en gavepose med litt små-greier, plus et fint kort. "Problemet" er bare at hun er veldig enkel (på den beste måten). Hun bryr seg ikke om blomster, hudpleie, smykker osv. Hitti har jeg kjøpt en god kaffe og litt ordentlig godis som jeg vet hun liker. Men føler at jeg trenger en liten ting til. Tips? Anonymkode: d0de7...309
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #2 Skrevet 28. september 2018 En bok ? Anonymkode: 53e6e...b10 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #3 Skrevet 28. september 2018 Hjemmestrikkede, gode og varme ulltøfler. Har aldri slått feil når jeg har gitt det i gave. Anonymkode: 7fd25...1b3
Muskath Skrevet 28. september 2018 #4 Skrevet 28. september 2018 Garn (hvis hun strikker eller hekler), god sjampo eller dusjsåpe, noen fine lys, telys med lysestake, koselige servietter, duftlys hvis hun liker det.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #5 Skrevet 28. september 2018 Stressball! Et par flasker cider eller øl. Anonymkode: 194b1...59c
TeamWP Skrevet 28. september 2018 #6 Skrevet 28. september 2018 Jeg var nettopp i bursdag til min svigermor,og sammen med kaffe,sjokolade og servietter fikk hun en kopp jeg fant på en gavebutikk der det sto "lykken er å ha en svigermor som deg" Hun ble såå glad 🤗 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå