Lillesøster Skrevet 18. mars 2005 #1 Skrevet 18. mars 2005 Hva har skjedd med damen som var der fast? Det er en ny dame der nå, men jeg vet ikke helt hvorfor- noen som vet?
Gjest Lea Skrevet 18. mars 2005 #2 Skrevet 18. mars 2005 Silje jobber i Oslo-TV tror jeg. Vet ikke om hun har sluttet i Radio 1.
Lillesøster Skrevet 19. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2005 Jo, jeg har sett henne på tv. Lurere bare på hvorfor hun ikke er på Radio 1 lenger.
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #4 Skrevet 19. mars 2005 Silje jobber i Oslo-TV tror jeg. Vet ikke om hun har sluttet i Radio 1. Du mener vel Kjersti?
Lillesøster Skrevet 19. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2005 Du mener vel Kjersti? Ja, Kjersti heter hun jo.
aline Skrevet 19. mars 2005 #6 Skrevet 19. mars 2005 ja, det er Silje som er der nå. :-? savner Kjersti jeg, mer fres i henne.
aline Skrevet 19. mars 2005 #7 Skrevet 19. mars 2005 fant dette på sidene deres: "Kjersti i Frokosthowet Kjersti har hatt ferie i noen uker, og kommer ikke tilbake hver morgen som tidligere. Kjersti har det siste året også jobbet for TVNorge Oslo som programleder. TVNorge og Radio 1 har samme eier i SBS, og Kjersti kommer i en perioden til å bruke mer tid på TV jobben. Det er synd at hun ikke blir å høre hver morgen lenger, men heldigvis får vi høre litt fra henne hver uke. Vi jobber med å finne en jente som skal erstatte Kjersti til daglig. Vi er sikre på at du kommer til å bli fornøyd med erstatteren av Kjersti når hun kommer på lufta! Mvh Frokostshowet Radio 1 :: DIN HITSTASJON #1 " håper IKKE Silje er den som skal ta over... hun er tam i måten å være på synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå