Snaskesnusken Skrevet 28. september 2018 #21 Skrevet 28. september 2018 Akkurat nå, Veslefrikk skrev: Nja jeg vet nesten ikke. Foreløpig har det vært det vært ganske stille og rolig. Udramatisk. Blir vel ikke noe action før Gunilla kommer. Fikk forresten et litt nytt syn på Anka i episode 4. I positiv retning. Men terningkast... hmmm 4 kanskje. 😁 Såpass.. Ankaen har forbedret seg? Ikke verst. Terningkast 4 er jo bra🎲
Veslefrikk Skrevet 28. september 2018 #22 Skrevet 28. september 2018 1 minutt siden, Snaskesnusken skrev: Såpass.. Ankaen har forbedret seg? Ikke verst. Terningkast 4 er jo bra🎲 Fikk ikke inntrykk av at hun hadde forbedret seg noe særlig i begynnelsen. Men i fjerde episoden så var hun veldig positiv og hyggelig (uten å spoile noe). Men helt ærlig så liker jeg de svenske fruene best når det er litt dramatikk og action. Så jeg venter i spenning.
Snaskesnusken Skrevet 28. september 2018 #23 Skrevet 28. september 2018 2 minutter siden, Veslefrikk skrev: Fikk ikke inntrykk av at hun hadde forbedret seg noe særlig i begynnelsen. Men i fjerde episoden så var hun veldig positiv og hyggelig (uten å spoile noe). Men helt ærlig så liker jeg de svenske fruene best når det er litt dramatikk og action. Så jeg venter i spenning. Ok,. Uten action og drama blir det ikke akkurat noe engasjement. 🤪
Veslefrikk Skrevet 28. september 2018 #24 Skrevet 28. september 2018 Akkurat nå, Snaskesnusken skrev: Ok,. Uten action og drama blir det ikke akkurat noe engasjement. 🤪 Nei. Nå er det nesten litt feelgood-tv. 😁 1
Snaskesnusken Skrevet 28. september 2018 #25 Skrevet 28. september 2018 1 minutt siden, Veslefrikk skrev: Nei. Nå er det nesten litt feelgood-tv. 😁 Uff, det vil vi ikke ha 😝
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #26 Skrevet 8. oktober 2018 Nettopp sett første episode! Anna anka er jo utrolig frekk, men samtidig er hun gjennomtenkt når hun snakker. Synes det er utrolig at hun klarer å holde seg oppreist uten å ha noe kontakt med barna sine, stakkars. Bare at hun bor rett ved eksmannen og sønnen hun ikke får se, det må jo være helt forferdelig! Ganske klart at Sofie har litt issues. Har alltid tenkt at hun er veldig prektig og krampaktig, veldig opptatt av å være perfekt, hun gir generelt lite av seg selv men spiller kun på ufarlige tulleting. Samtidig liker jeg henne og, hun er koselig. Tror hun ble veldig satt ut av oppførselen til Anna, og synes det var litt karakterbrist at hun reagerte så voldsomt. Synes Elena ofte er ganske flink til å takle folk og ting som skjer. Hun tar ikke ting så alvorlig og ikke redd for å tape ansikt el drite seg ut. Blir interessant å se videre!:-) Anonymkode: 338db...00e 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #27 Skrevet 9. oktober 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Nettopp sett første episode! Anna anka er jo utrolig frekk, men samtidig er hun gjennomtenkt når hun snakker. Synes det er utrolig at hun klarer å holde seg oppreist uten å ha noe kontakt med barna sine, stakkars. Bare at hun bor rett ved eksmannen og sønnen hun ikke får se, det må jo være helt forferdelig! Ganske klart at Sofie har litt issues. Har alltid tenkt at hun er veldig prektig og krampaktig, veldig opptatt av å være perfekt, hun gir generelt lite av seg selv men spiller kun på ufarlige tulleting. Samtidig liker jeg henne og, hun er koselig. Tror hun ble veldig satt ut av oppførselen til Anna, og synes det var litt karakterbrist at hun reagerte så voldsomt. Synes Elena ofte er ganske flink til å takle folk og ting som skjer. Hun tar ikke ting så alvorlig og ikke redd for å tape ansikt el drite seg ut. Blir interessant å se videre!:-) Anonymkode: 338db...00e Oi! Anna Anka må ha utømmelig sinne i seg som venter på å komme ut. Hun skjønner ikke hvorfor barna ikke er hos henne. Det er ikke penger som rår ved skilsmisser som hun sier. Sofie spoler jeg glatt over. Anonymkode: 5f63e...516
Snuppah00 Skrevet 9. oktober 2018 #28 Skrevet 9. oktober 2018 (endret) Har ikke sett på SH på noen år nå. Fordi jeg var lei crazy Gunilla (som jeg ikke skjønner hvorfor er med, siden hun er singel) og drama rundt henne. Men om Anka er tilbake, så kanskje jeg gir det en sjanse. Er Maria enda med? Synes hun er kjedelig å følge Endret 9. oktober 2018 av Snuppah00 1
Gjest Raptuza Skrevet 9. oktober 2018 #29 Skrevet 9. oktober 2018 Anna Anka er den verste Hollywood frua. Men samtidig fasinerende....!
Måbarefåsiat... Skrevet 9. oktober 2018 #30 Skrevet 9. oktober 2018 Anka hevder seg selv ved å drite på andre. Sjarmløst. 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #31 Skrevet 9. oktober 2018 Maria må ha operert seg i ansiktet? Og/eller mye botox! Anonymkode: 338db...00e 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #32 Skrevet 9. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oi! Anna Anka må ha utømmelig sinne i seg som venter på å komme ut. Hun skjønner ikke hvorfor barna ikke er hos henne. Det er ikke penger som rår ved skilsmisser som hun sier. Sofie spoler jeg glatt over. Anonymkode: 5f63e...516 Nei det er jo ikke det, men hjelper nok på å ha råd til gode advokater. Drøyt at hun ikke får treffe barna i det hele tatt. Bare i USA det går an.. Anonymkode: 338db...00e 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #33 Skrevet 9. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er jo ikke det, men hjelper nok på å ha råd til gode advokater. Drøyt at hun ikke får treffe barna i det hele tatt. Bare i USA det går an.. Anonymkode: 338db...00e Barna hennes er jo store nå og kan vel selv finne veien hjem til henne. Hvertfall han minsten som bor 2min unna. Vi så jo et lite klipp om hvordan hun var med barna sine da de var på modellgreie. Hun var en cold biatch. Anonymkode: 5f63e...516 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #34 Skrevet 9. oktober 2018 Men hva ER det med munnen til hun Elena (var det det hun het?) Som Ankaen sa i går, hun ser ut som en mus! Anonymkode: 6044c...e24 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #35 Skrevet 9. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Barna hennes er jo store nå og kan vel selv finne veien hjem til henne. Hvertfall han minsten som bor 2min unna. Vi så jo et lite klipp om hvordan hun var med barna sine da de var på modellgreie. Hun var en cold biatch. Anonymkode: 5f63e...516 Åja, har ikke sett det, når viste de det? Anonymkode: 338db...00e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #36 Skrevet 9. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Åja, har ikke sett det, når viste de det? Anonymkode: 338db...00e Første sesong. Anna Anka har ikke noe godt forhold til sine ekser enda de var drømmemannen mens de var sammen. Nå er de liksom verdens verste mennesker sett fra hennes øyne. Det sier litt om henne. Anonymkode: 5f63e...516 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #37 Skrevet 9. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hva ER det med munnen til hun Elena (var det det hun het?) Som Ankaen sa i går, hun ser ut som en mus! Anonymkode: 6044c...e24 Enig. Hun ser ut som en mus. Hun var mye penere før. Naturlig pen. Hun het noe annet før også. Natacha var jo egentlig bedre enn Elena Belle. Anonymkode: 5f63e...516
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #38 Skrevet 9. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hva ER det med munnen til hun Elena (var det det hun het?) Som Ankaen sa i går, hun ser ut som en mus! Anonymkode: 6044c...e24 Hun har betalt for å se sånn ut, det er det verste.. Anonymkode: bd53b...e8a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #39 Skrevet 9. oktober 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første sesong. Anna Anka har ikke noe godt forhold til sine ekser enda de var drømmemannen mens de var sammen. Nå er de liksom verdens verste mennesker sett fra hennes øyne. Det sier litt om henne. Anonymkode: 5f63e...516 Helt klart, hun er en ekstrem personlighet, på grensen til det psykiatriske. Men synes likevel det er hjerterått at hun ikke får se barna overhodet, både for barnas del og hennes. I det minste bare en dag, med tilsyn om det var det som trengtes. Det å holde en forelder atskilt fra barna på denne måten høres kun ut som hevneri fra partneren. Men skal ikke gjøre dette til en tråd om skilsmisse/barnevelferd osv- problematikk 😁 Anonymkode: 338db...00e 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #40 Skrevet 9. oktober 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt klart, hun er en ekstrem personlighet, på grensen til det psykiatriske. Men synes likevel det er hjerterått at hun ikke får se barna overhodet, både for barnas del og hennes. I det minste bare en dag, med tilsyn om det var det som trengtes. Det å holde en forelder atskilt fra barna på denne måten høres kun ut som hevneri fra partneren. Men skal ikke gjøre dette til en tråd om skilsmisse/barnevelferd osv- problematikk 😁 Anonymkode: 338db...00e Jo, akkurat det er jeg enig med deg😊 Men som Anna Anka sa så er barna hennes blitt så store at de selv klarer å komme seg til henne på egenhånd. Det må jo være en grunn til at de ikke har gjort det, tenker jeg. Sønnen hennes er på insta og ser ut som han klarer å komme seg fra A til B selv. Datteren har lukket instakonto. Anonymkode: 5f63e...516
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå