Gå til innhold

Ny sesong med Svenske Hollywoodfruer

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, Honey Dew skrev:

Du må gå til den svenske Viaplay

hvordan da?

Anonymkode: 7f43c...5cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 8.10.2018 den 22.09, AnonymBruker skrev:

Nettopp sett første episode! Anna anka er jo utrolig frekk, men samtidig er hun gjennomtenkt når hun snakker. Synes det er utrolig at hun klarer å holde seg oppreist uten å ha noe kontakt med barna sine, stakkars. Bare at hun bor rett ved eksmannen og sønnen hun ikke får se, det må jo være helt forferdelig!

Ganske klart at Sofie har litt issues. Har alltid tenkt at hun er veldig prektig og krampaktig, veldig opptatt av å være perfekt, hun gir generelt lite av seg selv men spiller kun på ufarlige tulleting. Samtidig liker jeg henne og, hun er koselig. Tror hun ble veldig satt ut av oppførselen til Anna, og synes det var litt karakterbrist at hun reagerte så voldsomt. Synes Elena ofte er ganske flink til å takle folk og ting som skjer. Hun tar ikke ting så alvorlig og ikke redd for å tape ansikt el drite seg ut. Blir interessant å se videre!:-)

Anonymkode: 338db...00e

Trekker tilbake det jeg skrev.. sett episode nr 2. Anka er enten dum, ikke riktig klok, eller hun spiller. Kanskje alle tre. Men er det mulig å sitte og oppføre seg slik, en voksen kvinne. Syntes det var helt barnslig og pubertalt hvordan hun snakket. Kudos til Sofie som faktisk klarte å stille henne kritiske spørsmål og beholde roen til en viss grad, til tross for at hun ble skikkelig sint. Er nesten enig med Maria som mente at Anka gikk på noe».

Elena sitter der, dum som et brød og tror hun ikke kommer til å bli rammet av salvene til anka, og attpåtil gjør diskusjonen om til at de alle kun drev og snakket om en pris og det å bli likt. Det var jo virkelig ikke det det handlet om. Men hun får tidsnok smake sin egen medisin.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg skjønner heller ingenting av Anna`s kontinuerlige kraftsalver under beltestedet. En løs kanon på dekk.
Mistenker at det er avtalt spill og hennes aktive rolle for å piffe opp alt, inkludert seertall når Gunilla er borte,
men det gjør vondt å høre på. Man oppfører seg da ikke sånn med mindre man bor i gangsterslummen... 

Skrevet
4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja, jeg skjønner heller ingenting av Anna`s kontinuerlige kraftsalver under beltestedet. En løs kanon på dekk.
Mistenker at det er avtalt spill og hennes aktive rolle for å piffe opp alt, inkludert seertall når Gunilla er borte,
men det gjør vondt å høre på. Man oppfører seg da ikke sånn med mindre man bor i gangsterslummen... 

På meg virker hun psykisk ustabil.  Man oppfører seg ikke slik når man er bedt til lunsj.  Tror også det er avtalt spill og at de andre er med på det. Alt for å få seertall opp.   

Skrevet

Hvorfor er ikke dette på Viaplay?

Anonymkode: f9bd4...7c3

Skrevet
På 12.10.2018 den 9.59, AnonymBruker skrev:

men de nye episodene finnes ikke på tv3 vialplay? hvorfor?

Anonymkode: 7f43c...5cd

Hva er det vi betaler for?

Anonymkode: f9bd4...7c3

Skrevet

Noen som vet hvorfor gunilla ikke er med lenger?!

Anonymkode: 0c25a...b28

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun kommer med etterhvert. Det blir en stor reunion til slutt hvor til og med Åsa blir med! Har jeg i hvert fall lest..

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er vel opptatt med andre prosjektet som The biggest looser tror jeg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det er avtalt at Anna skal være litt sprø og gal, men jeg tror ikke de andre vet det. Da forsvinner jo overraskelsesmomentene og de andres reaksjoner blir falske. Jeg synes ikke sofies reaksjon var noe spill, hun ble jo skikkelig forbanna!

Tenker du skal være ganske umoden i hodet for å ville fremstille deg så idiot som det Anna gjør. Hun går langt over normale grenser. 

• Liker 1
Skrevet

Syns kjæresten til Anna så ut som han var sønnen hennes.  Hadde jeg sett dem på gata var det det jeg hadde tippet på.  Men så var jo hun sammen med en før han som kunne vært bestefaren hennes. 

• Liker 1
Skrevet
On 10/21/2018 at 9:31 PM, AnonymBruker said:

Hun kommer med etterhvert. Det blir en stor reunion til slutt hvor til og med Åsa blir med! Har jeg i hvert fall lest..

Ser ut som Margareta også. Og hun finske syns jeg å huske. Isabel så det også ut som om var med. Skulle gå neste uke i nabolandet.

• 5 uker senere...
Skrevet

Gunillas mamma måtte returneres til sykehus i all hast nå og det spørs hvor lenge de klarer å holde henne i live. 
Som om ikke det var nok; Anna Ankas boområde står i fare for å slukes av ilden som herjer. Hun har evakuert. 
https://www.expressen.se/noje/gunilla-perssons-stora-skrack-efter-anna-ankas-brandkaos/ 

Man kan si hva en vil om de damene, men...håper det går bra med dem midt oppi alt. :sukk: 

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som vet om vi i Norge får se dette reunions-opplegget? Prøvde å se det på viafree.se men der måtte man visst lage en bruker, med svensk postnummer. Det turte jeg ikke. Har bare lyst å se de to episodene! :sjenert:

Anonymkode: c84ec...277

• Liker 1
Skrevet

Er ikke ofte jeg sier sånt om folk, men fysj for et troll hun Anna Anka er...! Noe så ufyselig ekkelt har jeg aldri verken sett eller hørt ila mitt 30 år lange liv. Grøss! Håper virkelig det er iscenesatt og ikke ekte oppførsel 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...