Gå til innhold

Hvis du kunne velge mellom hvilket som helst reality, hva ville du valg?

Anbefalte innlegg

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Jeg ville vært med på et program der jeg fikk skikkelige opplevelser. F.eks ville jeg vært med på "Helene sjekker inn" som intervjuer, eller "Den store reisen" f.eks. Jeg ville opplevd noe der jeg ikke var i sentrum, men der jeg fikk sett meg rundt i verden og oppdaget hvordan andre kulturer har det f.eks.

Hva med dere? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teller «Sofa»? Da ville jeg vært med på det! 

Anonymkode: 8b5a2...88e

• Liker 11
Skrevet

Tenker Paradise Hotel hadde passet meg bra 😂

Anonymkode: 9afd9...652

• Liker 2
Skrevet

Den store reisen! Meldte på familien min da jeg var yngre :fnise: Og tja... Farmen? 

Skrevet

Ville vært med på Masterchef

Skrevet

Naked and Afraid.

Anonymkode: 929a7...0fe

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville deltatt på noe der det ikke er intriger, baksnakking, allianser og utstemming. Dessuten ønsker jeg ikke å bli framstilt som en lavpannet idiot. Dermed utgår både 71 grader nord, Farmen, Paradise (og de andre lettkledde programmene), Charterfeber, Danskebåten, Luksusfellen, Sinnasnekkern og Montebello Camping. Da er det muligens ikke mye som står igjen...

Jo; jeg likte Heia Tufte, som gikk for kjempemange år siden. Siden jeg er omtrent like god i fotball som dem, kunne konseptet antakeligvis passet ganske godt. 

Jeg liker mat- og bakekonkurranser, men i følge en viss blogger, hvis navn ikke skal nevnes, er det mye regi og drama i slike program, også. (På den annen side: den visse bloggeren er vel ikke helt fremmed for å skape og beskrive drama selv hvis hun føler behov for det ;) )

• Liker 1
Skrevet

Master Chef Australia :) 

Anonymkode: 7f196...195

• Liker 5
Skrevet

Skal vi danse 👗👠💃

Anonymkode: b39cf...0fa

Skrevet

Villa Medusa, synes det var et greit konsept og ikke helt "hjernedøde" eller overdrama. Men er jo mange år siden det gikk, så hadde vel ikke vært samme i dag.

Anonymkode: e0cac...c6c

• Liker 1
Gjest Solstråletårer
Skrevet

Alt for Norge  . Selv om jeg er ikke er amrikansk  da  . 

Skrevet

Sofa, absolutt min favoritt 😊 helt uten intriger

• Liker 2
Skrevet
På 28.9.2018 den 15.47, AnonymBruker skrev:

Teller «Sofa»? Da ville jeg vært med på det! 

Anonymkode: 8b5a2...88e

Sofa er selve ûbersøppelet av TV.  Å sitte å se på andre som ser på tv???   Hvorfor skal noen gjøre det?   Høres ut som noe tull noen kom på i fylla!

Skrevet

Skal vi danse eller farmen.

Anonymkode: 9deda...af5

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Masterchef eller Hell's Kitchen.

Endret av AthenaRavenLuna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...