AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #1 Skrevet 28. september 2018 Tre år tok det for oss før det begynte å bli kjedelig og rutine. Føler at vi gjør det vi kan for å sprite opp sexlivet, og at det egentlig er litt uunngåelig at det blir mer rutine etterhvert. Er det noen unntak fra dette her inne? Og hva tror dere er grunnen til at dere holder det gående? ☺️ Anonymkode: 2f33f...ae4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #2 Skrevet 28. september 2018 Etter 16 år med kona har vi faktisk til tider enda heftig og deilig sex. Går litt opp og ned i perioder, har fått noen barn innimellom også, men sexen vi har nå er absolutt innafor 😀 Anonymkode: 749ea...6d7 4
AnonGuy Skrevet 28. september 2018 #3 Skrevet 28. september 2018 Mer og mer med årene som går 😍 vi åpner mer og mer for hverandre om våre tanker og fantasier Et ord: Kommunikasjon 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #4 Skrevet 28. september 2018 Ja, vi har hatt det like heftig gjennom snart 17 år. Vi- og spesielt jeg- er veldig opptatt av å ikke falle inn i rutiner. Jeg hadde et 5 år langt forhold før dette, hvor jeg var drittlei rutinesex . Jeg visste hele gangen i hele prosessen, og min eks var ikke det minste interessert i å endre rutiner. Han var fornøyd, mens jeg virkelig kjedet meg etterhvert, og mistet all lyst. Jeg er så livredd for å falle inn i noe lignende at jeg faktisk nekter å ha sex på samme måte to ganger etter hverandre. Begynner det likt som forrige gang, så endrer jeg fort stilling eller fremgangsmåte. Jeg sier ingenting, bare gjør det. Og dette virker tydeligvis, for snart 17 år, og jeg kjeder meg absolutt ikke ennå. Fremdeles spennende og heftig sex. Anonymkode: d5a12...35d 1
Mr X Skrevet 28. september 2018 #5 Skrevet 28. september 2018 20 minutter siden, AnonGuy skrev: Mer og mer med årene som går 😍 vi åpner mer og mer for hverandre om våre tanker og fantasier Et ord: Kommunikasjon Enig, synes det blir bare bedre og bedre og det har aldri vært dårlig 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #7 Skrevet 28. september 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi har hatt det like heftig gjennom snart 17 år. Vi- og spesielt jeg- er veldig opptatt av å ikke falle inn i rutiner. Jeg hadde et 5 år langt forhold før dette, hvor jeg var drittlei rutinesex . Jeg visste hele gangen i hele prosessen, og min eks var ikke det minste interessert i å endre rutiner. Han var fornøyd, mens jeg virkelig kjedet meg etterhvert, og mistet all lyst. Jeg er så livredd for å falle inn i noe lignende at jeg faktisk nekter å ha sex på samme måte to ganger etter hverandre. Begynner det likt som forrige gang, så endrer jeg fort stilling eller fremgangsmåte. Jeg sier ingenting, bare gjør det. Og dette virker tydeligvis, for snart 17 år, og jeg kjeder meg absolutt ikke ennå. Fremdeles spennende og heftig sex. Anonymkode: d5a12...35d Takk for tips! Smart og noe jeg skal prøve ☺️ Anonymkode: 2f33f...ae4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå