AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #1 Skrevet 28. september 2018 Har aldri vasket klær før og klarte å helle tøymykner i feil rom. Hva skal jeg gjøre? (Helte det i det store rommet til høyre) Anonymkode: 0f6bf...36a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #2 Skrevet 28. september 2018 Hell i rett rom og kjør maskina. Har du flaks så blir det ekstra skyllemiddelet også spyla ut. Ellers er det ingen krise. Du har nok helt det i rommet for forvask, så sett evt på et program med bare forvask eller - hele greia kan løftes ut og tømmes (det er smart å gjøre rent av og til) men kan bli litt søl siden det er flytende, ha evt ei bøtte eller noe i nærheten Anonymkode: 18670...4f0
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #3 Skrevet 28. september 2018 Hell en liten dæsj i riktig kammer og kjør vanlig vask (ikke hurtigvask). Ingen skade skjedd. Anonymkode: ef1f4...051
NancyDrew Skrevet 28. september 2018 #4 Skrevet 28. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hell en liten dæsj i riktig kammer og kjør vanlig vask (ikke hurtigvask). Ingen skade skjedd. Anonymkode: ef1f4...051 Dette. Null stress. Men atte... aldri vasket klær før?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #5 Skrevet 28. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hell i rett rom og kjør maskina. Har du flaks så blir det ekstra skyllemiddelet også spyla ut. Ellers er det ingen krise. Du har nok helt det i rommet for forvask, så sett evt på et program med bare forvask eller - hele greia kan løftes ut og tømmes (det er smart å gjøre rent av og til) men kan bli litt søl siden det er flytende, ha evt ei bøtte eller noe i nærheten Anonymkode: 18670...4f0 Takk for svar! Anonymkode: 0f6bf...36a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #6 Skrevet 28. september 2018 1 minutt siden, nancydrew skrev: Dette. Null stress. Men atte... aldri vasket klær før? Jeg hadde heller aldri vasket klær før jeg flyttet hjemmefra. Ringte mamma når jeg sto der og kluret over vaskemiddelskuffen 🤣 Det gikk seg nå til. Anonymkode: ef1f4...051 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #7 Skrevet 28. september 2018 1 minutt siden, nancydrew skrev: Dette. Null stress. Men atte... aldri vasket klær før? Er i tenårene og skulle være snill og vaske klær. Er ikke en kvinne på 40 Anonymkode: 0f6bf...36a 2
NancyDrew Skrevet 28. september 2018 #8 Skrevet 28. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er i tenårene og skulle være snill og vaske klær. Er ikke en kvinne på 40 Anonymkode: 0f6bf...36a Regnet med det altså, det var hyggelig gjort av deg! Men moren din kunne jo vist deg dette, skulle jeg til å si. Men helt ærlig, tenkt tilbake, så kunne jeg nok ikke så mye med vaskemaskinen foreldrene mine har hjemme heller... Trekker tilbake spørsmålet 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #9 Skrevet 28. september 2018 2 minutter siden, nancydrew skrev: Regnet med det altså, det var hyggelig gjort av deg! Men moren din kunne jo vist deg dette, skulle jeg til å si. Men helt ærlig, tenkt tilbake, så kunne jeg nok ikke så mye med vaskemaskinen foreldrene mine har hjemme heller... Trekker tilbake spørsmålet Hun har allerede vist meg hvordan man gjør det😂😂 men klarte fortsatt å gjøre det feil.. Anonymkode: 0f6bf...36a 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #10 Skrevet 28. september 2018 5 minutter siden, nancydrew skrev: Regnet med det altså, det var hyggelig gjort av deg! Men moren din kunne jo vist deg dette, skulle jeg til å si. Men helt ærlig, tenkt tilbake, så kunne jeg nok ikke så mye med vaskemaskinen foreldrene mine har hjemme heller... Trekker tilbake spørsmålet Eller faren. Anonymkode: e21eb...358 1
NancyDrew Skrevet 28. september 2018 #11 Skrevet 28. september 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller faren. Anonymkode: e21eb...358 Altså så politisk korrekt... Fikk du det bedre nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå