Gå til innhold

Aldri vasket klær før

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vasket klær før og klarte å helle tøymykner i feil rom. Hva skal jeg gjøre? (Helte det i det store rommet til høyre)55FE604C-3D7A-4C23-B8B2-1C32D41F3C86.thumb.jpeg.55491e0f0f15f2e53a686bf3b0e541dc.jpeg

Anonymkode: 0f6bf...36a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hell i rett rom og kjør maskina. Har du flaks så blir det ekstra skyllemiddelet også spyla ut. Ellers er det ingen krise. Du har nok helt det i rommet for forvask, så sett evt på et program med bare forvask :) 

eller - hele greia kan løftes ut og tømmes (det er smart å gjøre rent av og til) men kan bli litt søl siden det er flytende, ha evt ei bøtte eller noe i nærheten

Anonymkode: 18670...4f0

Skrevet

Hell en liten dæsj i riktig kammer og kjør vanlig vask (ikke hurtigvask). Ingen skade skjedd.

Anonymkode: ef1f4...051

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hell en liten dæsj i riktig kammer og kjør vanlig vask (ikke hurtigvask). Ingen skade skjedd.

Dette. Null stress. Men atte... aldri vasket klær før? :klo:

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hell i rett rom og kjør maskina. Har du flaks så blir det ekstra skyllemiddelet også spyla ut. Ellers er det ingen krise. Du har nok helt det i rommet for forvask, så sett evt på et program med bare forvask :) 

eller - hele greia kan løftes ut og tømmes (det er smart å gjøre rent av og til) men kan bli litt søl siden det er flytende, ha evt ei bøtte eller noe i nærheten

Anonymkode: 18670...4f0

Takk for svar! 

Skrevet
1 minutt siden, nancydrew skrev:

Jeg hadde heller aldri vasket klær før jeg flyttet hjemmefra. Ringte mamma når jeg sto der og kluret over vaskemiddelskuffen 🤣 Det gikk seg nå til.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, nancydrew skrev:

Er i tenårene og skulle være snill og vaske klær. Er ikke en kvinne på 40

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er i tenårene og skulle være snill og vaske klær. Er ikke en kvinne på 40

Regnet med det altså, det var hyggelig gjort av deg! :) Men moren din kunne jo vist deg dette, skulle jeg til å si. Men helt ærlig, tenkt tilbake, så kunne jeg nok ikke så mye med vaskemaskinen foreldrene mine har hjemme heller... Trekker tilbake spørsmålet :fnise:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, nancydrew skrev:

Regnet med det altså, det var hyggelig gjort av deg! :) Men moren din kunne jo vist deg dette, skulle jeg til å si. Men helt ærlig, tenkt tilbake, så kunne jeg nok ikke så mye med vaskemaskinen foreldrene mine har hjemme heller... Trekker tilbake spørsmålet :fnise:

Hun har allerede vist meg hvordan man gjør det😂😂 men klarte fortsatt å gjøre det feil..

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, nancydrew skrev:

Eller faren.

Anonymkode: e21eb...358

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller faren.

Anonymkode: e21eb...358

Altså så politisk korrekt... Fikk du det bedre nå?:lete:  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...