AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #1 Skrevet 28. september 2018 Fuktighetskrem? Øyekrem? Noe serum? Toner? Osv.. Anonymkode: 37d60...a81
Mymlen Skrevet 29. september 2018 #2 Skrevet 29. september 2018 Bestiller mye fra skinlove.no. Bruker helst økologiske og naturlige produkter, som er innefor budsjettet mitt akkurat nå. Rens: Odylique Tea Tree & Green Clay Cleansing Bar Dag og nattkrem: Badger Argan Beauty Balm Vil holde det så simpelt som mulig. De har masse andre produkter der som kanskje passer deg bedre, anbefaler deg å ta en titt. Liker også andre nettsider som Greenspirit.no og pureyou.no. Alle tre sidene er norske og du betaler da selvfølgelig ikke toll, som man må om man bestiller over 350 kr fra utlandet. Om du bor i Oslo-området så har Greenspirit en fysisk butikk du kan stikke innom
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #3 Skrevet 29. september 2018 Siden økonomien er dårlig bruker jeg YourGoodSkin-serien til Boots, sammen med Clearasonic. Har lest over ingrediensene, og synes ikke innholdet var spesielt bra, men til tross for dette har serien gitt meg utrolig fin hud. Anonymkode: 7d9b9...648
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #4 Skrevet 29. september 2018 Cerave Hydrating Facial Cleanser - morgen/kveld Garnier Micellar Water - kveld Solkrem med SPF 50 - morgen Tosowoong Propolis Ampoule - morgen/kveld Benton Steam Cream - kveld Cerave Healing Ointment - kveld Noen dråper jojoba olje - kveld Carbaderm hudkrem 10% karbamid - kveld Tretinoin 0.025% - et par kvelder hver uke Jeg pleier å blande en del av det jeg bruker om kveld sammen i en liten røre, så det er ikke slik at jeg påfører f.eks. fem lag om kvelden. Jeg behandler også uten min med microneedling én gang i måneden (ikke dermaroller, men en egen maskin). Anonymkode: 2c976...3c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå