AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #1 Del Skrevet 28. september 2018 Skal på jobb intervju i en barnehage, hva er viktig å huske på? Anonymkode: c4cff...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 28. september 2018 #2 Del Skrevet 28. september 2018 Godt humør, tålmodig, hyggelig, sosialt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #3 Del Skrevet 28. september 2018 Det er en fordel å like å være sammen med barn, da Anonymkode: 88d7f...8f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #4 Del Skrevet 29. september 2018 Hvordan burde jeg kle meg, sminke ? Anonymkode: c4cff...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrodeF Skrevet 29. september 2018 #5 Del Skrevet 29. september 2018 Kort skjørt og masse sminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #6 Del Skrevet 29. september 2018 Akkurat nå, FrodeF skrev: Kort skjørt og masse sminke. Nei. Kan noen svare på en normal måte, takk. Anonymkode: c4cff...5df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #7 Del Skrevet 29. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan burde jeg kle meg, sminke ? Anonymkode: c4cff...5df Jeg vil komme med noen råd om hva jeg tenker er lurt. Dette er kun hva jeg ville ha gjort, og du må selvfølgelig gjøre som du har lyst til. Det viktigste på et jobbintervju er at du er deg selv. Før eller siden vil det slå tilbake på deg om du prøver å være noen andre. Kle deg slik du gjør til hverdags. Pent, men dropp utringning og korte skjørt. Vær deg selv og gå i klær du føler deg komfortabel i. Samme gjelder sminke. Smink deg slik du gjør til vanlig. Men siden dette er snakk om jobb i barnehage ville jeg ha holdt det så naturlig som mulig. Viktig også å være ren. Ren lukt er så mye bedre enn å dusje seg ned med parfyme. Når det gjelder selve intervjuet ville jeg ha tenkt over hva jeg er flink til. Hvorfor jeg kan passe til en jobb i barnehage. Spør deg selv. Hvorfor skal de ansette nettopp deg? Hva kan du bidra med? Hvis du har hatt andre type jobber/erfaringer, kan du få bruk for de erfaringene i en barnehagejobb? Hvis du også har referanser (personer du for eksempel har jobbet med tidligere, lærere, eller lignende), er det et stort pluss! Det at du har noen som kan "gå god" for deg er en fordel. Husk å spør personen på forhånd om det er greit at du bruker de som referanse. Les også gjerne litt om barnehagen på forhånd. Hva står de for? Hvilke mål jobber de mot? Tips: Ta av deg jakken når du kommer inn i intervjurommet. Slå av mobil/sett den på lydlås. Dropp tyggis. Ha et fast håndtrykk. Hold øyekontakt. Still spørsmål. Hvis du får spørsmål om "negative sider" ved deg selv, vær ærlig! Det viser at du har god selvinnsikt. Å google seg frem til lure svar på dette er bare dumt. For å ta meg som eksempel er jeg veldig trøtt om morgenen, men en kopp te og god musikk er til god hjelp Ønsker deg masse lykke til! Håper dette var til hjelp. Spør gjerne om du lurer på noe mer. Og oppdater gjerne etter intervjuet Anonymkode: 49e2a...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 29. september 2018 #8 Del Skrevet 29. september 2018 Alle får jobb i barnehage. Tror du mener jobbintervju... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #9 Del Skrevet 29. september 2018 2 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Alle får jobb i barnehage. Tror du mener jobbintervju... Jobba noen mnd i barnehage i et lite vikariat. Ungene digga meg og sto aldri med henda i lommene. Fikk høre at jeg var for bakoverlent og hørte ikke noe mer etterpå. Så alle får ikke jobb i barnehage. Anonymkode: 58817...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #10 Del Skrevet 30. september 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil komme med noen råd om hva jeg tenker er lurt. Dette er kun hva jeg ville ha gjort, og du må selvfølgelig gjøre som du har lyst til. Det viktigste på et jobbintervju er at du er deg selv. Før eller siden vil det slå tilbake på deg om du prøver å være noen andre. Kle deg slik du gjør til hverdags. Pent, men dropp utringning og korte skjørt. Vær deg selv og gå i klær du føler deg komfortabel i. Samme gjelder sminke. Smink deg slik du gjør til vanlig. Men siden dette er snakk om jobb i barnehage ville jeg ha holdt det så naturlig som mulig. Viktig også å være ren. Ren lukt er så mye bedre enn å dusje seg ned med parfyme. Når det gjelder selve intervjuet ville jeg ha tenkt over hva jeg er flink til. Hvorfor jeg kan passe til en jobb i barnehage. Spør deg selv. Hvorfor skal de ansette nettopp deg? Hva kan du bidra med? Hvis du har hatt andre type jobber/erfaringer, kan du få bruk for de erfaringene i en barnehagejobb? Hvis du også har referanser (personer du for eksempel har jobbet med tidligere, lærere, eller lignende), er det et stort pluss! Det at du har noen som kan "gå god" for deg er en fordel. Husk å spør personen på forhånd om det er greit at du bruker de som referanse. Les også gjerne litt om barnehagen på forhånd. Hva står de for? Hvilke mål jobber de mot? Tips: Ta av deg jakken når du kommer inn i intervjurommet. Slå av mobil/sett den på lydlås. Dropp tyggis. Ha et fast håndtrykk. Hold øyekontakt. Still spørsmål. Hvis du får spørsmål om "negative sider" ved deg selv, vær ærlig! Det viser at du har god selvinnsikt. Å google seg frem til lure svar på dette er bare dumt. For å ta meg som eksempel er jeg veldig trøtt om morgenen, men en kopp te og god musikk er til god hjelp Ønsker deg masse lykke til! Håper dette var til hjelp. Spør gjerne om du lurer på noe mer. Og oppdater gjerne etter intervjuet Anonymkode: 49e2a...df2 Tusen takk for et fint svar Anonymkode: c4cff...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå