Gå til innhold

Hva putter du i påskeegget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som lager påskeegg til de voksne barna, hva fyller dere egget med?

Jeg har et til min samboer, som jeg hat putta favoritt-godterier og en ansiktskrem (håper jeg får lurt han til å bruke den!).

Jeg lovte å hjelpe pappa med påskeegg til hans samboer (dame ca 45), hva gir man til dem??

:briller:

(Fant ingen påske-smiley!)

Videoannonse
Annonse
Gjest Aurélie
Skrevet

Av godteri kan du f.eks. velge påskemarsipan, mandelegg (Anton Berg) nøttemix, twist, sjokoladebarer som f.eks. Bocca, Kvikklunsj, tørket frukt, cognackuler, gammeldags drops (pakket i kremmerhus)..

Du kan jo slenge med en leppepomade med sol-faktor til hun damen på 45, eller solkrem for ansiktet :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg fikk påskeegg av min kjære den første påsken vi var sammen, og da fikk jeg et nydelig strass-smykke, som jeg hadde på meg den dagen vi giftet oss :hjerte:

Skrevet

Hvis du har penger og vil ha et litt stilig innhold i påskeegget til dins fars samboer, så kan du gå på et konditori og kjøpe små innpakkete konfektbiter. En del av dem har også ferdiglagde påskeegg, men det blir kanskje litt upersonlig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for tips! Leppomade var lurt! Tenkte kanskje å putte i en påskekylling el, hun er glad i å pynte.

Artig å lese hva folk putter i egget uansett. :)

Skal ikke gjøre så stort ut av egget til pappas kjærste.

Men MIN kjærste... :hjerte:

Gjest Aurélie
Skrevet

Skal ikke gjøre så stort ut av egget til pappas kjærste.

Men MIN kjærste... :hjerte:

Hehe. God påske da! :)

Skrevet

Jeg (på 27) og min søster (på 35) får alltid påskeegg av mamma og pappa. Det er fylt med marsipan og drageegg. I år år skal jeg ikke hjem til påske, og sambo har lovet å snakke med påskeharen for meg. :-)

Gjest happyending
Skrevet

Jeg får alltid et svææært påskeegg med masse smågodt i av snille mammaen min :hjerte:

Skrevet

De voksne får hjemmelaget påskemarsipan (smaksatt med appelsinskall, Cointreau og aprikos) med sjokoladetrekk.

Snuppa på to får pynteting til håret og et lite maleskrin til å male påskeegg med. Kanskje en rosineske også. (Antisukker-fundamentalist? Jepp!)

Skrevet

Jeg fikk et stoooort påskeegg av svigermor i år, som inneholdt masse smågodt, marsipanegg, smil, firkløver, melkesjokolade, M, og mye mer. Har nesten spist opp alt allerede.. :oops:

Skrevet

Her er det bare barna som får påskeegg, og i dem er det kun smågodt. Det har ikke falt meg inn engang å skulle ha påskeegg til voksne.. :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...