AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #1 Skrevet 28. september 2018 Jeg har hørt så mye forskjellig, mange tips dårligere enn det andre.. Hvordan fikser dere klisset etter sex? Og det som eventuelt kommer ut av "der" de neste timene? Håndkle? Papir? Tampong for timene etter? Føler det er et evig hassel, og blir glad når mannen ønsker å komme utenfor innimellom. Anonymkode: 5fe33...f30
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #2 Skrevet 28. september 2018 Hvis han kommer inni meg, så går jeg på do rett etter sex er ferdig. Tørker med papir.. Hvis han kommer på meg, så tørker jeg det bare opp med papir.. Anonymkode: 4f201...97b 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #3 Skrevet 28. september 2018 Om jeg skal sove etterpå gjør jeg ingenting. Ellers går jeg bare på do og tørker med litt papir. Anonymkode: e0822...8cd
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #4 Skrevet 28. september 2018 Kommer ting ut av "der" de neste timene?Dette har jeg dessverre aldri opplevd🙈 Men viss du er dame er det beste å ha en tur på toalettet og tisse etter sex. Rent helsemessig. Viss det er sperm du tenker på, så er det vel bare å tørke opp? Anonymkode: b7297...90c 6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #5 Skrevet 28. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Om jeg skal sove etterpå gjør jeg ingenting. Ellers går jeg bare på do og tørker med litt papir. Anonymkode: e0822...8cd Jeg skjønner ikke hvordan noen klarer det, er det ikke ekkelt å sove med noe rennende ut, og etterhvert en stor våt flekk på lakenet? Anonymkode: 51259...5bd 21
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #6 Skrevet 28. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt så mye forskjellig, mange tips dårligere enn det andre.. Hvordan fikser dere klisset etter sex? Og det som eventuelt kommer ut av "der" de neste timene? Håndkle? Papir? Tampong for timene etter? Føler det er et evig hassel, og blir glad når mannen ønsker å komme utenfor innimellom. Anonymkode: 5fe33...f30 Alltid tenkt det bare var jeg som lagde stress ut av dette For det ér frustrerende, om man går på toalettet etterpå, men likevel blir det vått den nestkommende tiden når en går rundt, fordi ikke alt kommer ut. Selv har jeg puttet toalettpapir, evt bind (som jeg ellers aldri bruker) om vi har hatt sex rett før vi skal et sted. Hadde vært fint om andre hadde noen svar her. Anonymkode: 8eeb2...ea8 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #7 Skrevet 28. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kommer ting ut av "der" de neste timene?Dette har jeg dessverre aldri opplevd🙈 Men viss du er dame er det beste å ha en tur på toalettet og tisse etter sex. Rent helsemessig. Viss det er sperm du tenker på, så er det vel bare å tørke opp? Anonymkode: b7297...90c Dette jeg også opplever Anonymkode: 8eeb2...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #8 Skrevet 28. september 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alltid tenkt det bare var jeg som lagde stress ut av dette For det ér frustrerende, om man går på toalettet etterpå, men likevel blir det vått den nestkommende tiden når en går rundt, fordi ikke alt kommer ut. Selv har jeg puttet toalettpapir, evt bind (som jeg ellers aldri bruker) om vi har hatt sex rett før vi skal et sted. Hadde vært fint om andre hadde noen svar her. Anonymkode: 8eeb2...ea8 Aldri jeg opplevd. Etter sex, om han har kommet inni meg, så går jeg på toalettet, og får ut "alt". Tørker med papir. Det "renner" ikke noe mer ut for meg i ettertid.. Bruker du god tid på toalettet, eller ? Anonymkode: 4f201...97b 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #9 Skrevet 28. september 2018 Takk for svar. Og litt sjokkert over at for noen er dette så enkelt at ingenting kommer ut etterpå? Ja, jeg går på do, og tørker alt. Skal jeg bare sove holder det med lite håndkle eller noe papir (sover naken), men er det på dagen, så er det veldig nødvendig med tampong eller lignende. Kan ta en time eller to før alt er ute... Ts Anonymkode: 5fe33...f30 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #10 Skrevet 28. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Aldri jeg opplevd. Etter sex, om han har kommet inni meg, så går jeg på toalettet, og får ut "alt". Tørker med papir. Det "renner" ikke noe mer ut for meg i ettertid.. Bruker du god tid på toalettet, eller ? Anonymkode: 4f201...97b Hva definerer du som "god tid"? Anonymkode: 5fe33...f30 1
Minlillesky Skrevet 28. september 2018 #11 Skrevet 28. september 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva definerer du som "god tid"? Anonymkode: 5fe33...f30 Å ikke haste/stresse på dobesøk...så enkelt..
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #12 Skrevet 28. september 2018 Akkurat nå, Minlillesky skrev: Å ikke haste/stresse på dobesøk...så enkelt.. 2 min? 10 min? Anonymkode: 5fe33...f30
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #13 Skrevet 28. september 2018 Tørker av det meste med toalettpapir. Så setter jeg meg på bidèt og "vasker" ut resten med fingrene. Anonymkode: de68b...2ec 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #14 Skrevet 28. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Og litt sjokkert over at for noen er dette så enkelt at ingenting kommer ut etterpå? Ja, jeg går på do, og tørker alt. Skal jeg bare sove holder det med lite håndkle eller noe papir (sover naken), men er det på dagen, så er det veldig nødvendig med tampong eller lignende. Kan ta en time eller to før alt er ute... Ts Anonymkode: 5fe33...f30 Dette. Samme her. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri jeg opplevd. Etter sex, om han har kommet inni meg, så går jeg på toalettet, og får ut "alt". Tørker med papir. Det "renner" ikke noe mer ut for meg i ettertid.. Bruker du god tid på toalettet, eller ? Anonymkode: 4f201...97b Ja føler jo i grunnen det. «Helt tomt» og alt tørt, også går det gjerne 20 minutter og det kommer mer. Har selv gjort som ts og også brukt tampong til tider. Er faktisk drøyt. Trodde jeg var alene om dette, så. Har flere ganger tenkt å spørre her inne men ikke visst hvordan jeg skulle ha formulert meg - så takk ts Anonymkode: 8eeb2...ea8 6
Minlillesky Skrevet 28. september 2018 #15 Skrevet 28. september 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2 min? 10 min? Anonymkode: 5fe33...f30 Jeg vet da ikke hva som er normalt for deg/dere ang tid på do.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #16 Skrevet 28. september 2018 Om vi skal sove så får han ikke lov å komme inni meg. For det tar tid før alt kommer ut og at det renner i løpet av natta er ekkelt. Men ellers så går jeg på do og tørker med dopapir ev vasker utenpå med våtserviett. Men alt kommer ikke ut med en gang, så jeg gjør det flere ganger. Anonymkode: 965ce...96b
Minlillesky Skrevet 28. september 2018 #17 Skrevet 28. september 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette. Samme her. Ja føler jo i grunnen det. «Helt tomt» og alt tørt, også går det gjerne 20 minutter og det kommer mer. Har selv gjort som ts og også brukt tampong til tider. Er faktisk drøyt. Trodde jeg var alene om dette, så. Har flere ganger tenkt å spørre her inne men ikke visst hvordan jeg skulle ha formulert meg - så takk ts Anonymkode: 8eeb2...ea8 Hmm..kanskje det bare tar litt tid for enkelte da. Bruk håndkle på kvelden som du skrev, og bind på dagtid, om dere har sex før dere skal noe. Evt truseinnlegg...de er mindre, og mer behagelig å bruke når man ikke ha mensen.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #18 Skrevet 28. september 2018 Går rett på toalettet; ikke noe kosing etterpå her, nei. Så dusjer jeg. Har jeg dusjet rett før, så holder det å dusje nederste halvdel av kroppen. Så skifter jeg eventuelt på senga. Hygiene er helt greit. Anonymkode: 32c3d...a7d 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #19 Skrevet 28. september 2018 For å slippe søl - få han til å komme i the second entrance. Lukkemusklaturen fikser det som eventuelt er igjen Anonymkode: 5fe33...f30 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #20 Skrevet 28. september 2018 2 minutter siden, Minlillesky skrev: Hmm..kanskje det bare tar litt tid for enkelte da. Bruk håndkle på kvelden som du skrev, og bind på dagtid, om dere har sex før dere skal noe. Evt truseinnlegg...de er mindre, og mer behagelig å bruke når man ikke ha mensen. Virker sånn ja. Utrolig irriterende. Liker jo egentlig ikke hverken bind eller truseinnlegg, men å bruke tamponger hver dag, året rundt er jo heller ikke ideelt. Anonymkode: 8eeb2...ea8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå