Gjest Chrizzy Skrevet 17. mars 2005 #1 Skrevet 17. mars 2005 Er det slik at alle menn liker bollemus? :o
Gjest Hixerbeer Skrevet 17. mars 2005 #2 Skrevet 17. mars 2005 Tror det... Har diskutert det i kompisgjengen, og det er i hvertfall ikke noe negativt så lenge magen ikke har samme fasong har jeg forstått.
Gjest Chrizzy Skrevet 17. mars 2005 #3 Skrevet 17. mars 2005 Ja det virker absolutt sånn Men det er litt rart da, hva er forskjellen liksom?
Gjest seroxata Skrevet 18. mars 2005 #4 Skrevet 18. mars 2005 med fare for å virke meeeget teit her, hvordan ser ei bollemus ut?? :o
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 18. mars 2005 #5 Skrevet 18. mars 2005 med fare for å virke meeeget teit her' date=' hvordan ser ei bollemus ut?? :o[/quote'] venusberget buler oppover på en måte. så hvis en jente med bollemus f.eks går i bikini så er det lett å se. da buler venusberget utover, man kan se det på noen fra siden også.
Gjest seroxata Skrevet 18. mars 2005 #6 Skrevet 18. mars 2005 ååååh! Takk for svar, nå er jeg litt mer med her
Gjest Conrad Skrevet 18. mars 2005 #7 Skrevet 18. mars 2005 Det er litt sexy å se at "skambenet" står litt utover sånn i forbifarten på en badestrand, slik at det blir en tydelig forhøyning/bue. Men det har ingen STOR betydning for oss menn. Absolutt ikke.
Gjest Sven Skrevet 18. mars 2005 #8 Skrevet 18. mars 2005 Det er litt sexy å se at "skambenet" står litt utover sånn i forbifarten på en badestrand' date=' slik at det blir en tydelig forhøyning/bue. Men det har ingen STOR betydning for oss menn. Absolutt ikke.[/quote'] Jo, sier meg helt enig med Conrad. Bollemus er flott det, men egentlig ikke så veldig viktig for oss. Sven
Dagoberta Skrevet 18. mars 2005 #9 Skrevet 18. mars 2005 Fascinerende. Dette var noe jeg aldri har tenkt på før
Dagoberta Skrevet 18. mars 2005 #10 Skrevet 18. mars 2005 Hva med silikoninnlegg for dem som ikke er så velsignet fra naturens side?
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #11 Skrevet 18. mars 2005 Spiller bitteliten rolle - men om det nå er en bollemus så bør den i hvert fall være uten rosiner. Eggekrem, derimot...
Ingeborg Skrevet 18. mars 2005 #12 Skrevet 18. mars 2005 Spiller bitteliten rolle - men om det nå er en bollemus så bør den i hvert fall være uten rosiner. Eggekrem, derimot... ADVARSEL! AVSPORING AV TRÅD FØLGER! Så nå har du plutselig ikke noe imot å være på dette forumet? Men hvis du ikke passer deg, blir du flyttet til Mat og drikke...
Gjest *Fiona* Skrevet 18. mars 2005 #13 Skrevet 18. mars 2005 Ojda. Lært noe nytt idag også. Jeg har utelukkende hørt ordet brukt i sammenheng med feite jenter; at det er en betegnelse på, eh, ja, altså, feit mus, liksom :o så jeg har syntes det har vært litt stygt sagt. Nå derimot, blir det litt annerledes, for jeg oppdaget til min forfjamselse at jeg har en :o ikke feit, men bolle. Mus. Makan... Hvis jeg har rukket å bli 30 uten å få nevneverdige traumer, regner jeg ting for å være helt i orden
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #14 Skrevet 18. mars 2005 Jeg tror det var waco som engang sa at ei skikkelig bollemus skulle synes selv under en bunad
Gjest *Fiona* Skrevet 18. mars 2005 #15 Skrevet 18. mars 2005 Jeg tror det var waco som engang sa at ei skikkelig bollemus skulle synes selv under en bunad ikke utenkelig at det var ham, nei
Gjest Alexanderen Skrevet 20. mars 2005 #16 Skrevet 20. mars 2005 For meg er i alle fall bollemus svært pent og opphissende, og jeg veit at også andre menn har det slik. Å se en jente på badestranden med stor bollemus er for meg topp, da må jeg legge meg ned på magen av naturlige grunner. For meg er det som å se jenter med stote pupper, noe som jeg og er betatt av.
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2005 #17 Skrevet 20. mars 2005 De aller færreste jenter har bollemus. Det er det kun noen få som har. Jeg har hørt i alle år fra gutter at de bruker "bollemus" om noe som de ikke liker, noe som er negativt. Hver sin smak. Jeg synes både store pupper og utstående bollemus er stygt og uestetisk. Omtrent som et elg i solnedgang-bilde. Jammen bra at enkelte grupper av menn liker bollemus og digre pupper; det er jo ikke forbeholdt alle å ha en stilsikker og estetisk vakker smak. Det må jo finnes noen til harry'ene og Baywatcher'ne også
Gjest Mons Skrevet 20. mars 2005 #18 Skrevet 20. mars 2005 De aller færreste jenter har bollemus. Det er det kun noen få som har. Jeg har hørt i alle år fra gutter at de bruker "bollemus" om noe som de ikke liker, noe som er negativt. Hver sin smak. Jeg synes både store pupper og utstående bollemus er stygt og uestetisk. Omtrent som et elg i solnedgang-bilde. Jammen bra at enkelte grupper av menn liker bollemus og digre pupper; det er jo ikke forbeholdt alle å ha en stilsikker og estetisk vakker smak. Det må jo finnes noen til harry'ene og Baywatcher'ne også Nå syns jeg du tar i vel hardt, i å bedømme andres personlighet ut fra om de liker en mus som buer litt ut eller ikke. De som liker en helt flat mus, som bare forsvinner anonymt inn mellom lårene, hva slags personlighet og klassetilhørighet har man da? Poenget er vel at alle f**ter er like gode, til det en mann vanligvis bruker de til... ...uansett om de står ut eller ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå