Gå til innhold

Vil pynte meg igjen, aner ikke hva jeg kler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil pynte meg igjen! Men jeg aner ikke hva jeg kler lenger.. Jeg har gått mye opp og ned i vekt, slitt med spiseforstyrrelser og diverse og er nå på vei ned i vekt igjen. 😂 Likte før å gå med kjoler, fine topper, skjørt osv. Men nå er det blitt standard med t-skjorte, jeans og hettegenser. Er lite komfortabel med kroppen min og føler meg lite feminin, men jeg vil finne tilbake! 

Jeg er 27 år, 175 cm og 80 kilo. Har lange og slanke bein(det jeg er mest fornøyd med på kroppen). Men overkroppen.. Jeg har små pupper, B-cup. Bred over skuldre og bryst, og enda breiere hofter, har litt mage. Jeg har alltid skjult overkroppen i store plagg.

Jeg liker tettsittende bukser, men finner ofte ikke min størrelse da de blir enten perfekt i beina, men umulig å kneppe igjen, eller altfor stor i beina. 

Skjørt o.l. da aner jeg ikke hva jeg skal bruke på overkroppen. 

Har tidligere likt å gå med kjoler tilsvarende dette:hvit-royalty-todelt-kjole-3867696-400x600.jpg.ecca8d78a847e32505f384142183bcef.jpg

Aner ikke i hvilke setting dette er ok å bruke? Og må jo si at det er minst 10 kilo siden noe sånt satt på denne kroppen, så jeg tror mageregionen blir i overkant utsatt med noe slikt nå.  Setter STOR pris på tips på fine klær som kanskje kan passe meg, hvis ikke får jeg fortsette med jeans og et telt av en t-skjorte. 😒 Er vel 5-6 år siden jeg faktisk pyntet meg. 

Anonymkode: 521c3...698

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...