AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #1 Skrevet 28. september 2018 Jeg er ganske fornøyd med utseendet mitt, jeg er passe i størrelsen, har slanke ben, pene føtter, poporsjonale former, tykt hår, søtt fjes og så videre....kunne selvfølgelig vært bedre her og der, men jeg er meg og det er jeg fornøyd med. Men, det er et unntak og det er hendene mine. Jeg har ikke pene hender. Neglene er veldig tynne og vokser ikke i en pen form, og hendene er ikke myke. Jeg tar manikyr på meg selv ofte, og smører med vanlig håndkrem - men det hjelper ikke veldig mye. Derfor lurer jeg på om noen har tips til hvordan man får vakre hender man ikke har lyst til å gjemme vekk? Anonymkode: 6d38a...bf0
Honey Dew Skrevet 28. september 2018 #2 Skrevet 28. september 2018 (endret) Smør hendene flere ganger om dagen og gå til en neglesalong for manikyr. Der kan du også få gode råd videre. Bruk også en god negleolje. Det får du kjøpt på salong Endret 28. september 2018 av Honey Dew
Mymlen Skrevet 29. september 2018 #3 Skrevet 29. september 2018 Bland sukker og olje sammen, og skrubb deg. Jeg gjør dette to ganger i uken, og hendene mine blir veldig deilige og myke. Du kan også bruke brukt kaffegrut, det er et miljøvennlig alternativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå