Gå til innhold

Når var EL? Negativ test 3 og 1 dag før IKM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle der ute! Jeg og samboer er relativ ny i dette, men tanken på en liten spire sitter sterkt hos oss begge. 

Jeg hadde positiv El test 14 sept (morgen og ettermiddag), 15 sept (morgenen), men testen ble negativ igjen til ettermiddagen. Det jeg lurer på er om EL har skjedd i løpet av den tiden? Eller om jeg skal regne med at EL kommer etter negativ test. Har prøvd å søke etter dette, men har egentlig ikke funnet noe svar. 

Vi koset oss vertfall en god del ganger den uken, 11, 12, 13 og 14 sept. Kan vi ha truffet?

Negativ graviditetstest (fra billige-tester), 3 dager før IKM, men også i dag 1 dag før IKM. Er det bare å gjøre seg klar for tante rød i morgen? :( Er selvsagt klar over at jeg ikke kan gjøre noe annet om å vente å se i morgen, men tips og råd fra dere med erfaring setter jeg stor pris på.

Anonymkode: feb71...bb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egget slippes vel 24-48 timer etter negativ test om jeg ikke tar feil. 

Dere skal ha kunnet truffet da, men det er mye som skal være "riktig" for å bli gravid.

Eggløsningsteste viser heller ikke at egget slipper, bare at kroppen forsøker å få til eggløsning.

Anonymkode: 890d3...e76

• Liker 1
Skrevet

Klart dere kan ha truffet, men ikke sikkert egget blir befruktet forde. Vi hadde sex 1 og 2 dager før eggløsningsdagen og eggløsning og traff med det:)

Anonymkode: 565ef...a16

Skrevet

Tusen takk for svar dere! IKM i dag og våknet ikke til tante rød!! Og det er helt utrolig for å være meg, kan så lenge jeg har husket alltid fått henne tidlig på morgenen. Så dette blir spennende. Lurer på å ta digital graviditetstest. Hva synes dere?

Skrevet

Hei! Jeg greide ikke å holde meg så jeg tok en digital graviditetstest (har hatt den liggende), men den lyste desverre "ikke gravid", mot meg :( Kan man da si at løpet er kjørt? Negativ digitaltest på IKM?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...