Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som har lest denne boken? Det sies at det skal komme en TV serie (i true-crime stil lik Birgitte saken), og nå har jeg satt meg godt til rette i godstolen og begynt på boken. Jeg har kommet til avsnittet om taxi sjåføren som vekket stor mistanke. Bilen hans ble aldri undersøkt :sprettoy:

Målet er at denne tråden skal oppklare drapet, selvfølgelig. Neida..joda. Neida! Jeg er bare litt over snittet interessert i gamle uoppklarte drapsgåter, og denne (og Birgitte saken) har av ulike årsaker opptatt meg ekstra mye. 

Hva er din teori på dette drapet?

La oss unngå ryktespredning, men forholde oss til de tekniske bevis og teorier som allerede foreligger i saken. For der er det mye å hente. Det er også mange teorier i boken jeg leser, samt i tidligere artikler fra forskjellige aviser. Da dette er offentlige dokument anser jeg det ikke som ryktespredning å hente teorier fra disse kildene. 

Endret av Vera
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mange drapssaker som har gjort inntrykk....Tina drapet i 2000 er en av dem.
Kan godt hende det kommer en true-crime serie om denne saken......eller Therese eller Trude osv
Ikke lest boka da jeg sjelden leser bøker.....da er lyd bøker og podcasts mere min greie.
VG har en veldig bra podcast om Therese saken men også Birgitte.....men siste er mindre aktuell etter tv serien.

Anonymkode: 6f205...016

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...