lassoline Skrevet 28. september 2018 #1 Skrevet 28. september 2018 Jeg har malt spisestua med hvit interiørmaling, men jeg føler at overflaten blir litt "myk" og lett å få skraper og flekker på. Ser at man kan lakke over, men hva slags lakk bør jeg bruke? Ønsker jo ikke at det skal gulne av lakken, heller.
Nerine_ Skrevet 28. september 2018 #2 Skrevet 28. september 2018 Jeg har brukt matt klar lakk over spisestoler, det funket bra. Hadde bare stolen i 2-3 år etterpå, så jeg kan ikke si noe om hvordan det hadde blitt i det lange løp.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 På 28.9.2018 den 8.53, Nerine_ skrev: Jeg har brukt matt klar lakk over spisestoler, det funket bra. Hadde bare stolen i 2-3 år etterpå, så jeg kan ikke si noe om hvordan det hadde blitt i det lange løp. Men hva slags lakk brukte du? Fra hvor? Er så mange forskjellige, og jeg har null peiling på det her 🙈 Anonymkode: f039f...caa
Nerine_ Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 (endret) 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva slags lakk brukte du? Fra hvor? Er så mange forskjellige, og jeg har null peiling på det her 🙈 Anonymkode: f039f...caa Jeg kjøpte en lakk ment for gulv tror jeg, de skal tåle enden slitasje. Kjøpte hos Byggmakker mener jeg, iallefall en sånn type butikk. Trestjerner het den😊 Endret 30. september 2018 av Nerine_
Gjest Dævendøtte Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva slags lakk brukte du? Fra hvor? Er så mange forskjellige, og jeg har null peiling på det her 🙈 Anonymkode: f039f...caa Dra innom en butikk hvor de selger maling, og spør der. Si hva du har malt og hva slags maling du har brukt, så hjelper de deg med resten. Skjønner ikke helt at det skal være så vanskelig som du gir uttrykk for her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå