Gå til innhold

min kone har begynt å svelge

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. min kone har alltid vært god å suge meg. hun gjorde det på første daten vi hadde. men for et par måneder siden så svelgte hun sæden min. det har hun aldri gjort før. nå svelger hun hver gang hun suger meg. det går rett ned uten at hun gjør noen miner. jeg kan munnknulle henne og la det gå i halsen hennes også. jeg begynner å lure hva som egentlig skjedde siden hun likte det så plutselig. har hun sugd noen andre som har bedt henne svelge eller kom hun plutselig på det. hva tror dere?

Anonymkode: d8fd9...16e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å spørre henne? 

Dere er jo såpass intime... 

• Liker 16
Skrevet

Tja, jeg har bare gjort det noen få ganger..... Hater smaken og konsistensen på spermen hans.....

Men etter noen opplevelser med andre, hvor jeg overrasket meg selv så har det plutselig skjedd noen ganger man mannen også.

Smaken er fortsatt ikke noen høydare, jeg vet andre smaker mange ganger bedre......

Anonymkode: d211f...481

Skrevet
30 minutter siden, stan skrev:

Hva med å spørre henne? 

Dere er jo såpass intime... 

spørre om hun er utro?

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, jeg har bare gjort det noen få ganger..... Hater smaken og konsistensen på spermen hans.....

Men etter noen opplevelser med andre, hvor jeg overrasket meg selv så har det plutselig skjedd noen ganger man mannen også.

Smaken er fortsatt ikke noen høydare, jeg vet andre smaker mange ganger bedre......

betyr det at du har hatt sex med andre enn han du er sammen med?

Skrevet

Samme hva som har skjedd, så gagner det deg. Så ikke spør.  Jeg hadde vært fornøyd om kona ville noe seksuelt overhodet.  

Anonymkode: 7b8f3...dd7

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

betyr det at du har hatt sex med andre enn han du er sammen med?

Det betyr det ja, og han vet om det.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme hva som har skjedd, så gagner det deg. Så ikke spør.  Jeg hadde vært fornøyd om kona ville noe seksuelt overhodet.  

Anonymkode: 7b8f3...dd7

ja og jo jeg er på en måte enig men det er likevel litt rart at det skjedde sånn plutselig. jeg klager ikke på at hun gjør det for det er utrolig sexy men om hun har sex med andre så ville jeg helst visst om at det skjedde. orker ikker å gå rundt å mistro henne.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr det ja, og han vet om det.

bra at dere har et åpent forhold. jeg tror jeg ville likt å se henne med andre men nå er jeg bare usikker.

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hei. min kone har alltid vært god å suge meg. hun gjorde det på første daten vi hadde. men for et par måneder siden så svelgte hun sæden min. det har hun aldri gjort før. nå svelger hun hver gang hun suger meg. det går rett ned uten at hun gjør noen miner. jeg kan munnknulle henne og la det gå i halsen hennes også. jeg begynner å lure hva som egentlig skjedde siden hun likte det så plutselig. har hun sugd noen andre som har bedt henne svelge eller kom hun plutselig på det. hva tror dere?

Jeg tror du ikke skal si noen ting. Du risikerer å ødelegge sexlivet hvis du mistenkeliggjør henne bare fordi hun finner på noe nytt. Da blir det ikke mer spennende påfunn fra den kanten. 

Hun kan ha fått ideen fra nettet eller fra venninner.

• Liker 9
Skrevet

Hadde spurt jeg.....

Jøss, hva har skjedd? Dette likte du ikke før, hva har endret seg? 

Samtidig som du poengterer at du selvfølgelig er glad for det, men du lurer på hva som har tent lysten hennes på å begynne å gjøre det.

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, Isambard skrev:

Jeg tror du ikke skal si noen ting. Du risikerer å ødelegge sexlivet hvis du mistenkeliggjør henne bare fordi hun finner på noe nytt. Da blir det ikke mer spennende påfunn fra den kanten. 

Hun kan ha fått ideen fra nettet eller fra venninner.

det er sant. jeg hadde ikke tenkt på det.

Skrevet
2 minutter siden, *Mocca* skrev:

Hadde spurt jeg.....

Jøss, hva har skjedd? Dette likte du ikke før, hva har endret seg? 

Samtidig som du poengterer at du selvfølgelig er glad for det, men du lurer på hva som har tent lysten hennes på å begynne å gjøre det.

det var et godt råd 😄 kanskje jeg skal gjøre det. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

det var et godt råd 😄 kanskje jeg skal gjøre det. 

Ja, da beskylder du henne ikke for noenting, men er bare nysgjerrig på endringen.

• Liker 1
Skrevet

Det må da være positivt at ting endrer seg på den fronten og? Kjedelig med samme rutine hver gang..

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skriv en sms hvis du ikke tørr å spør henne rett ut.

Gjest Alterego666
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

bra at dere har et åpent forhold. jeg tror jeg ville likt å se henne med andre men nå er jeg bare usikker.

Du kan begynne med å fortelle at du hadde vært OK med at hun har sex med andre. Det vil kanskje åpne for det hun kanskje har å fortelle. Dersom du VIL vite, det er jo ikke sikkert.

Skrevet
2 minutter siden, Alterego666 skrev:

Du kan begynne med å fortelle at du hadde vært OK med at hun har sex med andre. Det vil kanskje åpne for det hun kanskje har å fortelle. Dersom du VIL vite, det er jo ikke sikkert.

sant nok. det kan være en måte å si det på. usikker på hvordan jeg skal ta det opp. 

Skrevet

Wow, dette er nesten ordrett det hun ene elskerinnen min fortalte meg, at jeg har hjulpet henne å slippe seg mer løs når det gjelder suging og svelging, og at ektemannen hennes er skikkelig fornøyd med det. 

Anonymkode: 7e6f7...1cf

• Liker 5
Skrevet

Drit i AB over. Han/hun prøver bare å få deg usikker. 

Jeg kan forresten finne på ting med min mann ut av det blå. Jeg har faktisk tenkt på det å svelge selv, jeg får det bare ikke til. Har pratet med venninner om det og fått noen tips. Så jeg tror jeg snart skal prøve. 

Hun trenger ikke være utro for å finne på nye ting. Kanskje hun har tenkt på det lenge sånn som jeg, og nå har hun "hoppet" i det :)

Anonymkode: 3d678...8e1

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...